elfmade Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Leter fortvilet etter baby klär til gutt (sommerklär) i str nyfödt. På HM har de mye fint men fra str 62 og jeg synes alle andre butikker har kjedelige plysj outfits i lyseblått med lange armer og ben og det må jo bli varmt for en liten en som blir födt i starten på aug!!! Noen ideer på steder man kan finne noe fint??
Solskinnsjenta Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Exit syns jeg har mye fint. Polarn O.Pyret har også noe nøytralt og enkelt. Kan hende de ikke tar inn så mye i nyfødt størrelse, hør med de ansatte og spør når de får inn nye varer - det er gjerne en bestemt dag i uken.
elfmade Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2007 synes også at exit/nameit har mye fint men finner ikke i små str. POP var en bra ide! Får lete videre, har heldigvis noen uker til på meg;)
anonyminos Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 ville bare tipse om en utrolig søt liten matrosdress lignende kortbuksedress de har på cubus nå....har selv kjøpt en til gutten som kommer i slutten på juli.....
Aurora.m/nr.3 Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Tror ikke du trenger å bekymre deg for at det skal bli så veldig varmt til den lille, selv om det er varmt i lufta. De små bør jo oppholde seg i skyggen uansett, og skulle det bli for varmt er det bare å la ham ligge i bodyen. Kan ikke huske jeg hadde typiske sommerklær til min augustgutt, men han hadde selvsagt ikke forede bukser osv. Generelt er jeg forresten enig i at utvalget er temmelig dårlig til små gutter. Finner ikke noe jeg heller... Ser frem til en tur på P.OP.
Ladybug~N&E Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 utrolig mye flott til nyfødt på barn&utstyr vis du har en slik butikk i nærheten;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå