Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter fortvilet etter baby klär til gutt (sommerklär) i str nyfödt. På HM har de mye fint men fra str 62 og jeg synes alle andre butikker har kjedelige plysj outfits i lyseblått med lange armer og ben og det må jo bli varmt for en liten en som blir födt i starten på aug!!! Noen ideer på steder man kan finne noe fint??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Exit syns jeg har mye fint.

Polarn O.Pyret har også noe nøytralt og enkelt.

Kan hende de ikke tar inn så mye i nyfødt størrelse, hør med de ansatte og spør når de får inn nye varer - det er gjerne en bestemt dag i uken.

Skrevet

synes også at exit/nameit har mye fint men finner ikke i små str. POP var en bra ide! Får lete videre, har heldigvis noen uker til på meg;)

Skrevet

ville bare tipse om en utrolig søt liten matrosdress lignende kortbuksedress de har på cubus nå....har selv kjøpt en til gutten som kommer i slutten på juli.....

Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg for at det skal bli så veldig varmt til den lille, selv om det er varmt i lufta. De små bør jo oppholde seg i skyggen uansett, og skulle det bli for varmt er det bare å la ham ligge i bodyen. Kan ikke huske jeg hadde typiske sommerklær til min augustgutt, men han hadde selvsagt ikke forede bukser osv.

Generelt er jeg forresten enig i at utvalget er temmelig dårlig til små gutter. Finner ikke noe jeg heller... Ser frem til en tur på P.OP.

Skrevet

utrolig mye flott til nyfødt på barn&utstyr vis du har en slik butikk i nærheten;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...