Gå til innhold

Vi har fått barnehageplass!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Me har fått plass frå 1 aug, men eg har ferie i heile august, så det blir nok ikkje til at han starter før 1 september. Men då får me god tid til tilvenning. Glad for barnehageplassen, men det blir nok rar t å skal levere han frå seg og. Kva gjer dere andre? Hjemme/dagmamma eller barnehage?

Annonse

Tida går alt for fort, og eg skulle gjerne vore heime eit år til, men so trives eg so godt i jobben og. Veit ikkje om familien hadde likt å ha meg heime eit år til? Vel , egentlig so trur eg vel det, for året i år har gått veldig fint, me har kosa oss masse. Men når alt kjem til alt , so blir det nok jobb til hausten, ja.

GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!

*ikke misunnelig*

Vi fikk avslag vi da..... uff for et styr! Skal prøve å få henne inn på spesialgrunnlag siden hun har en alvorlig hoftedysplasi og må gå med skinner (gips) i maaange mnd fremover. Så vi krysser fingrene, kampen er ennå ikke tapt;-)

Hs fattet mistanke på 3 mnd kontrollen, men pga elendig kompetanse og rutiner ble hun ikke lagt i strekk før hun var 7 mnd! Helt utrolig! Hun var veldig stiv i venstre hofte, assymetrisk og ene benet var lengre enn det andre. Tre leger klarte ikke se dette på denne tiden, mens da spesialisten viste meg testen de pleier å ta, så t.o.m. jeg det veldig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...