Gå til innhold

Vi har fått barnehageplass!!


brumlemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Me har fått plass frå 1 aug, men eg har ferie i heile august, så det blir nok ikkje til at han starter før 1 september. Men då får me god tid til tilvenning. Glad for barnehageplassen, men det blir nok rar t å skal levere han frå seg og. Kva gjer dere andre? Hjemme/dagmamma eller barnehage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tida går alt for fort, og eg skulle gjerne vore heime eit år til, men so trives eg so godt i jobben og. Veit ikkje om familien hadde likt å ha meg heime eit år til? Vel , egentlig so trur eg vel det, for året i år har gått veldig fint, me har kosa oss masse. Men når alt kjem til alt , so blir det nok jobb til hausten, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!

 

*ikke misunnelig*

 

Vi fikk avslag vi da..... uff for et styr! Skal prøve å få henne inn på spesialgrunnlag siden hun har en alvorlig hoftedysplasi og må gå med skinner (gips) i maaange mnd fremover. Så vi krysser fingrene, kampen er ennå ikke tapt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hs fattet mistanke på 3 mnd kontrollen, men pga elendig kompetanse og rutiner ble hun ikke lagt i strekk før hun var 7 mnd! Helt utrolig! Hun var veldig stiv i venstre hofte, assymetrisk og ene benet var lengre enn det andre. Tre leger klarte ikke se dette på denne tiden, mens da spesialisten viste meg testen de pleier å ta, så t.o.m. jeg det veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...