Gå til innhold

Er såååå sliiiiiten !!!!!! (sutreinnlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så enormt sliten - orker absolutt INGENTING ...........

Og nå begynner jeg å "stresse" med alt jeg skulle ha gjort.Føler at alt husarbeid og annet hoper seg opp rundt meg, og det plager meg masse at jeg ikke orker å gjøre det. Dette er liksom ikke meg i det hele tatt........

Forrige svangerskap vasket og styrte jeg på til siste slutt+litt til.....

Orker ikke tanker på å være så giddeløs og sliten i 5 uker til....

Andre som har det sånn - eller noen snille jenter som har et trøstens ord ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei M@mi33 er*høygravid*,

jeg har det på samme måten.Det er ingenting som skal til før jeg er dødssliten og peser som ei ku..he-he

Det er en kombi av at jeg har lavt bt.,litt forhøyet stoffskifte og at det nå bare er korte (laaaaaange??)15 dager igjen.

Jeg gjør imidlertid en del husarbeid,men tar ofte hvile-og liggepauser.

Det fungerer ganske bra-alt er relativt....

Er ikke vant til et så begrenset fysisk liv,da jeg pleier å ha mange baller i luften vanligvis.Men det er jo kort tid igjen nå,så det er bare å stålsette seg:)

Er du for sliten til å gjøre noe-blås i husarbeid og de fornuftige må-gjøre-før-babyen-kommer-listene!Ta deg heller en hvil,sov litt,slapp av med en bok e.l.

-klem fra meg

Skrevet

Takk - greit å høre at andre også har de sånn.....

MEN må-gjøre-før-babyen-kommer-listen er så laaang og veeeldig viktig .....he.he

Når jeg tenker over det er vel ikke alt sååå viktig da men......

Ok - imorgen skal jeg prøve å bare slappe av med en bok og hvile :)

Klem tilbake til deg :)

Skrevet

Hallo :)

Er også skikkelig energitom om dagen. Vi skal flytte i neste uke, så jeg har en million ting som skal pakkes i esker. Det er omtrent det eneste jeg gjør om dagen. Har som mål å få pakket minst 2 esker, så da går det saaaaakte men sikkert fremover, men det er jammen ikke enkelt å få til når jeg peser som en hvalross hver gang jeg må bøye meg etter noe. Så dagene mine går med til frokost, hvile, 1 times pakking, 2 timer hvile, lunsj, mere hvile, tenke på middag, hvile, lage middag, være sosial med mannen min, hvile mer, legge meg kl 22, sove så mye jeg kan gjennom natten. Jeg er VELDIG glad for at jeg er førstegangsfødende og ikke har enda et lite menneske som skal ha oppmerksomhet oppå alt det andre!

Vi får ta dagenen som de kommer tror jeg... God hvil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...