MammaDilla Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Poden min er 12 uker gammel, og to ganger har det skjedd at han i søvne har plutselig hylt til. Høres ut som han er kjemperedd. Skrikene kommer uten noe lyder på forhånd. Er lett å roe han igjen etterpå da, men noen som opplever dette?
Gjest Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Knøttet mitt har gjort det flere ganger, første gangen var han kanskje 3 uker. Han ligger og sover søtt, og plutselig er det såre skrik som får ruter til å knuse. Jeg trøster og så sovner han igjen som om ingenting har skjedd. Jeg har også lurt på om det kan være drømmer, siden det eneste som skal til er litt trøst for at han skal roe seg og sovne igjen. Men hva kan vel gi en så liten tass mareritt tro?
Lumsk Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Vet ikke om det stemmer, men visstnok så drømmer barna allerede mens de ligger i magen. Lurer på hva de i så fall drømmer om der siden de har litt begrenset med erfaringer ennå.
Gjest Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Jeg har også lest det der med at de drømmer allerede i magen...men hva drømmer de om? Det får vi vel sannsynligvis aldri vite...
Gjest Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Min baby på 3 mnd har oxo gjort dette. Av min erfaring har han hatt mer rap på lager enn jeg har fått opp. Har tatt han opp for å trøste han (hvis det har kommet flere hyl etter hverandre i søvne), så har etterhvert et par "ekstra-raper" kommet. Akkurat som d blir akutt magevondt mens han sover.
hårsår Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Babyer drømmer masse! Den første tiden handler drømmene mye om måltidene sine. Hylene er kanskje mareritt eller korte mageknip?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå