Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 kjæresten min og jeg ser etter hus-han mener at han skal gå alene i banken og at lånet kun skal stå på han!-jeg får desverre ikke lån i banken pga jeg har såpass usikker inntenkt. men vi -jeg er gravid og har en fra før og vi ble enige om at jeg skulle gå hjemme noen år for lenge siden pga vi har allerede planlagt flere og da er det best om en av oss går hjemme-eller jobber et par kvelder i uken. Vi har aldri snakt om dette før nå!!! Han syns det er urettferdig at jeg skal ha noe og si på huset vist vi går fra hverandre ein gang-som om jeg ikke har tatt ansvar for hans barn da-er ikke det en fullverdig jobb? Skal jeg vaske underbukser hans og bo der med han og vår barn i kun hans hus?jeg tar vare på hus og hjem og barna våre og når han er i nordsjøen så er jeg helt alene om alt og alle? Jeg ønsker ikke ta fra han noe som er hans vist vi går fra hverandre en gang men jeg vil heller ikke bli urettferdig behandlet-jeg har tross alt barn og meg selv og tenke på
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 jeg syns ikke at du skal godta dette... jeg har ikke noen jobb nå men huset står i begges navn... dette fordi vi skal bli en familie... han tenker jo ikke på at du faktisk ofrer deg for familien... du velger å gå hjemme sammen med barna og ta vare på huset.... du har en heltidsjobb... mener han da at hvis dere går fra hverandre så har du ingen rettigheter. du eier absolutt ingenting og har ikke fått sjangsen til å opparbeide deg noe... han gjør deg jo hjelpesløs og avhengig av han...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Jeg er ikke mann, men svarer likevel! Selvfølgelig skal du ikke utelukkes, dersom du skal kjøpe hus med denne mannen, skal du stå som medlånsøker og som medeier i huset når den tid kommer! Du trekker ikke NED sjansene for å få lån selv om du ikke har fast inntekt! Din jobb er i hjemmet, hans på sjøen. Teller det ikke likt!? Leste i Hjemmet at din "jobb" i hjemmet teller like mye som hans ved en skillsmisse feks, så i den forstand blir det ikke snakk om å "ta fra ham noe som er hans" ved et samlivsbrudd.
Gjest Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 det er det mest bedritene jeg har hørt.....møkkagubbe.....spør om han er normal????.....kjenner ei afrikansk dame med norsk type....han følte han kunne lure henne på denne måten.....hu skulle være med å betale på lånet hans.....fy faen.....men hu flytta....dem hadde ikke unger.....men skaffa seg den leiligheten sammen..... nei sett han på plass nå!!!!...ikke vent.....dette er sånne ting som ofte kommer fra svigermor....kjør på ikke gi deg..... du kjørere alle risikofaktorere med å få barn......han er sånn type som kommer etter deg om det blir slutt....og skal ha ungene for det er jo han som eier hjemmet deres og du risikerer å bli forvist til en jævla hybel.........uten noen sjanse i en barne-fordelings-sak........... husk at 50 % av alle forhold ryker..........ikke noe poeng å være unødig snill.....
Pappaimars Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Dette er hersketeknikker av verste sort. Drittsekk! Ikke godta det! Møkkamann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå