lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 seg selv!! Helt herlig, han er 5 mndr og for 8 dager siden sov han den første natten uten pupp. Helt fra 7-7. Er jo veldig glad for at vi slapp denne avvenningen med skriking da. Lurer bare på om det da er noen sjans for at han begynner igjen, eller er dette mest sannsynlig for godt?? Han får tre måltider pluss mm om dagen.
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Gratulerer! Vet ikke noe om sannsynligheten for at han begynner på 'an igjen. I såfall får dere kanskje bare vise at dere har stengt butikken.
Møøø Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Sånn er det her å ;o) Snuppa mi på snart 7 mnd har jeg nå endelig fått i grøt, nå spiser hun 1 porsjon morgen og 1 porsjon kveld og har sovet hele natta de siste 3 nettene ;o) Håper virkelig hun fortsetter ;o) Sånn var det med eldste og om jeg ikke husker helt feil.. hun slutta da hun kom på eget rom og måtte sitte i en stol sammen med mamma for nattmaten (og ikke ligge og kose i mammas seng...) Var 3-4 netter jeg måtte sitte og amme, så sov hun hele natta ;o)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 27. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2007 Ja, hvis han nå plutselig snur, så tror jeg ikke det er noe særlig mer mat igjen på den tiden. Merker at produksjonen har minker betraktelig nemlig. Jeg begynte også å sette meg i sengen og amme, for å unngå at vi sovnet i samme seng (jeg sov så dårlig da), gjorde det en stund, kanskje det var det som gjorde susen?
Møøø Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Snuppa mi sov ikke hele natta i natt da ( Men hu fikk tann nr 3 i natt, så det var nok derfor... Og siden jeg er hjemme alene, så kunne jo ikke pappa'n trøste heller... Så da ble det litt pupp... Men håper hun sover til natta igjen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå