Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 heeelee tiden. Kan dette være jern mangel? Sover greit om natta, og alt er som det ellers har vært, jeg har bare lyst til å sove hele tiden. Men det går dårlig med bebbis i huset=)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Få sjekka jernet i blodet, ja! Og da ikke kun blodprosenten...er forskjell på disse. Ammer du? Får du i deg nok mat?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Nei, ammer ikke. Spiser helt normalt, og drikker mye. Har sjekket jernet, og fikk beskjed om å ta jern tabletter en mnd. Gjorde det, men det er en stund siden nå. Kanskje ringe legesenteret i morgen.
MammaDilla Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Rart du fikk beskjed om å bare gå på det i en mnd. Jeg fikk beskjed om å bruke det i ti - tolv uker for så å komme inn å ta nye prøver. Jeg hadde bedt om en ny prøve.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Hva slags jerntabletter var det du fikk da? Kan hende at kroppen din har vanskeligheter med å ta opp jern,- det har min. Da kan det hende du trenger jernsprøyter eller noe sånt. Men sjekk igjen ja!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Husker ikke hva de het jeg, men skal ihvertfall ta nye prøver..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå