Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 jeg har enkelte ganger så vondt i ryggen at jeg skulle gjerne tatt smertestillende. Har også gjort det når det er på det værste. Er i uke 37+2. Noen av dere andre som bruker dette og hvor ofte mener dere jeg kan ta det? Har prøvd med å ta kun en tablett, men det funker ikke. Må være to for å ha noen effekt
hundemamma ♥ Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Jeg har brukt panodil zapp. Funket bra på meg. Paracetamol preparater skal gå bra men kommer ann på hjelpestoffene fikk jeg beskjed om på apoteket. To paracet går bra.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Jeg tar paracet når jeg virkelig trenger det ja... Tror ikke det gjør noe å ta to om gangen, bare du holder deg innenfor den anbefalte dosering i løpet av døgnet... Bedre at du får slappet av nå som du nærmer deg slutten =))
Mirakelungen Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Jeg prøver å holde meg unna smertestillendeog bank i bordet det er en stund siden sist. Men begynner jeg å få hodepine( da VET jeg at jeg blir DÅRLIG) Tar jeg to paracet før jeg blir verre, må spy og alt det der:)
Som Natt & Dag Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Jeg bruker Pinex (som er det samme som paracet), det skal ikke være farlig, så sant man ikke overdriver bruken Ta en Paracet og bli kvitt smertene du
Gjest Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Man kan trygt bruke Paracet/Pinex innenfor anbefalte doseriner sien min JM.Jeg stoler på henne... Men bruker d sjelden da, noen få kvelder har jeg tatt for i d hele tatt og få sove, har så store bekkensmerter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå