solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Merkelig... Jeg var slik i begynnelsen av sv.skapet, men de siste yo dagene har det kommet tilbake. Kunne spist hele tiden tror jeg. Spiste meg mett på to skiver kl 10 og var kjempe sulten allerede kl 12... Så jeg og lillemann spiste lunsj kl 12.30 og nå er jeg kjempe sulten igjen, nesten mageknip... (3 timer bare) Er det flere som er slik nå på slutten???
Mia_I Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Samme her! Har egentlig ikke hatt særlig matlyst i svangerskapet frem til nå, uke 36, men nå er jeg sulten hele tida. Kan også spise minst annenhver time, men prøver å holde meg til frukt o.l istedet for sjokolade... Har bare lagt på meg 5-6 kilo, men kanskje de siste kiloene tikker inn nå :-) Sikkert normalt, tenker jeg, siden babyen skal vokse en del på slutten.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2007 Ja, spørs om det må være noe slik... Spiser en skive eller knekkebrød jeg da... (mente forresten de siste TO dagene da....)
Gjest Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Har det akkurat som deg..må spise iallefall hver 3 time ellers blir jeg helt gåen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå