Gå til innhold

Treff på dagtid (sommermager)


JuleMette-OverBekkenEtterGrøt

Anbefalte innlegg

Jeg så at Nilla:-) bare kan på dagtid, og det funker egentlig best for meg også.

 

Flere som vil slenge seg på for eksempel onsdag klokka tolv på Mecca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-) Så snilt av deg da :-)

 

Dessverre er onsdag en litt dum da (skal til akupunktur), men kan torsdag og fredag + man, tirs og onsdag uken etter.

 

Har du/dere mulighet da? Stikker gjerne på Mecca (digg mat der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med torsdag da? Det passer hver dag for meg egentlig, jeg vil bare treffe litt bim-jenter snart jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag 3. mai har jeg eksamen, så det passer ikke noe særlig bra for meg, men fredag kan jeg gjerne bli med på treff. Har fortsatt litt skolearbeid etter den eksamenen, så det kan hende jeg trekker meg i siste liten... vet ikke enda hvor mye jeg får gjort før det.

Onsdag 2. mai kommer jeg sannsynligvis til å være pissnervøs og sitte og repetere, så jeg blir ikke med på det treffet i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei... vil gjerne møte dere på mecca ja, men onsdag passer ikke... (svang.kurs) ellers passer alle dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ser det ut til at onsdag er en dårlig dag ihvertfall:)

 

Hvordan ser torsdag ut da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan egentlig hele uken, eneste er at om det blir på dagtid er det mulig at jeg må ha med Lillegutt om min kjære jobber... (han er vikar, og jobber nesten hver dag, men det er skjelden vi vet noe sikkert før dagen før). Etter kl 17 har jeg mulighet for å komme uten barn. Så det blir opp til dere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke dumt ut det nei:)

 

Bare hyggelig at du har med seg lille yacob da Tristane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal vi gjøre vårt beste for å komme, jeg må bare opp til nav å orden med engangsstønaden på formiddagen, men bortsett fra det så har vi hele dagen til rådighet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har undervisning torsdag frå 12-14, men eg kjem etterpå (reknar med at de framleis er der - vi er jo ikkje akkurat kjente for å ha korte treff *hehe*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har muntlig eksamen halv to til to, og så forelesning til fire. Men jeg kan jo ringe simsala og høre om dere fremdeles sitter der og så stikke innom en liten tur i det minste. Hadde vært kjekt å treffe dere igjen. Og treffe noen nye, hyggelig det også :)

 

Skal på grilling om kvelden, så hvis jeg må hjemom før det, dropper jeg nok treffet. Skal si fra når jeg vet mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La like gjerne inn på trefflisten at det skal være treff nå på torsdag, siden ingen andre hadde gjort det. Fint hvis noen som kan adressen til Mecca kan skrive den inn der. Alle kan endre opplysninger om treff, så det er bare å sette i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er shoosa:)

 

Bare å ringe til meg for å se at vi er der fremdeles etter to vet dere, håper dere tar en tur, regner med at vi ikke er ferdige etter en time nei.. Vi har vel såpass å snakke om får en håpe. hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoosa: Lykke til på eksamen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært på Mecca før, så jeg er ikke sikker hvor det er, noen som kan fortelle meg hvor det ligger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Adressen er: Østre Elvebakke 7, 0182 Oslo , ligger ved Akerselva.

 

Når ble vi enige om å møte? Står 13 et sted og 12 et annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke 13 vi ble enige om? Da er det bare en time til shoosa og tosofo kan komme også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er faktisk ikke ferdig før fire. Fristende å droppe forelesningen, men det er en venn av meg som skal ha en liten presentasjon den dagen, og jeg syns jeg skylder ham å gå. Skal oppdatere treff-infoen med tidspunkt og adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, nå så jeg det. Men du skal ikke se helt bort fra at vi sitter der ennå da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...