Gå til innhold

Mye magehud ennå :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det snart ti måneder siden fødselen og jeg har litt ekstra magehud ennå. Må høre her inne om det vil fortsette å forbedre seg etter så lang tid, eller er det kjørt? Det synes mest når jeg sitter.

 

Kan dette trenes litt bort (har ikke vært så flink til å trene, men går turer og er ellers slank). Var veldig stor under graviditeten, så det har vel med det å gjøre. Vil bare ha litt fastere mage igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og har ekstra magehud=(

Er 16mnd siden jeg har født og synes jeg bare har fått mer.

Å trene er ikke helt min ting, og hva hjelper trening når det bare er hud, trening fjerner vel ikke hud...?

 

Nei, når jeg er ferdig med å få barn så blir det kniven=)

Skrevet

Trene for å fjerne fett som ligger under huden. Huden er jo elastisk og vil da trekke seg sammen. Men tror ikke på noe vaskebrett!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...