Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Nå er det snart ti måneder siden fødselen og jeg har litt ekstra magehud ennå. Må høre her inne om det vil fortsette å forbedre seg etter så lang tid, eller er det kjørt? Det synes mest når jeg sitter. Kan dette trenes litt bort (har ikke vært så flink til å trene, men går turer og er ellers slank). Var veldig stor under graviditeten, så det har vel med det å gjøre. Vil bare ha litt fastere mage igjen...
2005&2010 Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Jeg og har ekstra magehud=( Er 16mnd siden jeg har født og synes jeg bare har fått mer. Å trene er ikke helt min ting, og hva hjelper trening når det bare er hud, trening fjerner vel ikke hud...? Nei, når jeg er ferdig med å få barn så blir det kniven=)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Trene for å fjerne fett som ligger under huden. Huden er jo elastisk og vil da trekke seg sammen. Men tror ikke på noe vaskebrett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå