Gjest Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Stakkars gutt. Har 40,5 i feber. Ser ut til at det er en halsinfeksjon og nå blir det pencillin på ham. Han vil bare sove, svetter og svetter. Er det lurt at han ligger på lammeskinnet nå, eller bør jeg ta det vekk?
Reveenka Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Stakkar liten! Jeg syns lammeskinn høres veldig varmt ut, men det blir kanskje ikke det? Av med klær, gi paracet og kald drikke - eller is - når han våkner. Da jeg var liten, hadde faren min lært hjemme at feber skulle svettes ut når man var syk, så da ble vi pakket inn ekstra godt i dyna! Pjuh!
hypersusmor Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Lammeskinnet skal virke avkjølende når det er varmt, så jeg vet sannelig ikke helt om du skal ta det vekk eller ikke. Håper lillegutten din blir frisk igjen om ikke så alt for lenge!
brumlemor Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 god bedring til dere . Ikke noe kjekt når de små er syke.
Gjest Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Huff kjedelig når de små er syk....=( God bedring......... Ville nok ikke hatt han på lammeskinn, blir nok varmt...?
Gjest Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 huff da.håper han er bedre i dag ? god bedring uansett. ps...is er en fin ting for vonde halser ;o)
Gjest Skrevet 27. april 2007 #7 Skrevet 27. april 2007 Han er litt bedre i dag. Ser ut til at pencillinen virket raskt:)
Trollmora Skrevet 27. april 2007 #8 Skrevet 27. april 2007 Bra! Skulle spørre hvordan det gikk da jeg ble kastet ut av sidene. Da jeg kom hit igjen ser jeg at ståa er blitt bedre! Ha en fortsatt god bedring og ei riktig god helg da!
Urtete Skrevet 27. april 2007 #9 Skrevet 27. april 2007 Så fint at små´n er bedre! Godt for både liten og stor det! Fortsatt god bedring!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå