Gå til innhold

Hva skal jeg ønske meg i bryllupsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så mange tanter, onkler, kusiner og fettere som lurer. Jeg har fullt middagsservise/kaffeservise til 12 og sølvtøy til 12. Hva mer kan jeg ønske meg som koster max 500 kr??? Vaser og pyntegjenstander har vi mer enn nok av og babyen som kommer har alt han trenger allerede...

Synes jeg burde si noe konkret ellers får jeg vel bare nips og fjas.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort rundt om er en fantastisk idè!!!! Ønsk nå på litt forskjellige butikker, lampehuset, expert, glassmagasinet, byggmakker

--du/dere kan jo øgså ønske dere penger til en reise sammen om dere ikke skal på bryllupsreise..

Skrevet

Æh... Det er vel ikke DU som ønsker DEG bryllupsgave, eller....?

Trodde bryllupsgaver var noe som ble gitt til brudePARET, jeg... :-)

Sorry, klarte ikke å dy meg... :-)

Skrevet

Jeg har en mann som ikke eier fantasi og som ikke ønsker seg annet enn nye bildekk og felger (noe som koster skjorta). Så her må nok jeg trå til derfor skrev jeg det sånn. Tror nok det er damene som kommer med de fleste ønskene. Min mann har i allefall ikke snøring på hva vi trenger av huslige ting og alle ringer til meg for å spørre, ikke til han...

Skrevet

Vi ønsket oss først og fremst litt dyre ting.Først og fremst ett nytt spisebord. Vi ønsket oss derfor penger til dette bordet... og bord blei det. I takkekortet takket vi de som hadde gitt penger med "takk for pengene til nytt spisebord, bordet er nå i hus og vi gleder oss til å ha dere til middag en dag" På den måten fikk vi også bekreftet at pengene gikk til det som var målet.

Vi fikk også en del kunst (kanskje noen kan spleise), vi fikk gavekort på kake kurs, Morsomt å få ett sånt gavekort som kan være noe vi skal gjøre sammen.

Skrevet

Vi har planer om å ønske oss gaver fra nærmeste familie.

Altså, fra foreldre/besteforeldre/søsken, og penger i fra tanter og onkler.

De pengene vi får skal brukes på bryllupsreisen.

Skrevet

Vi øsnker oss litt av hvert. Service, glass m/div, gavekort, litt større ting eller tilskudd til dette, mest av alt penger, dørskilt, ting til hus/hage mm. Litt i alle prisgrupper. Synes personlig gavekort eller penger er det beste, men følte vi måtte ønske litt for at alle skal fålitt å velge i, vet mange ikke liker å gi penger.

Skrevet

et brullup vi var bedt i ønsket de seg spill, altså brettspill. så hvis dere liker å spille spill sammen og sammen med venner er det veldig artig. og det koster så mye penger at jeg synes det er for j...å bruke så mye penger på det selv. greit å få det da.

Skrevet

Har også hørt om et par som ønsket seg fullt tur antrekk med jakke, bukse, sko og inneplagg osv... Hagemøbler trenger jo mange å trillebor og sånne "manne ting" ;)

Vi ønska oss penger som vi skal bruke på nytt kjøkken :)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Gavekort er kjempesmart, vi trenger en tørketrommel så vi har ønsket oss gavekort på el-kjøp, har også en del lamper som trengs å byttes ut så ja gavekort der også...

Ellers så teflonkjeler, penger til bryllupsreise, ordentlige kjøkkenkniver, kanskje noe kjøkkenutstyr som begynner å bli slitt som riskoker, stavmixer osv....

Skrevet

Hva med å ønske seg f.eks. underholdning til festen?

Kanskje er det noen av vennene deres som synger eller spiller?

Å leie inn underholdning til bryllup er dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...