smurfen :o) Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Hei! Ville bare si tusen takk for støtten til et nytt forum for førstegangs foreldre 30+. Er utrolig takknemelig for dette! Til babyonboard: jeg skjønner at du sikkert er lei deg for alt oppstyret, men jeg håper også at du forstår våre reaksjoner når alt ble slettet uten forvarsel. Vi har alle godtatt din forklaring og unskyldning og tilgitt (vi er en ganske hyggelig gjeng som ikke er frekke eller kranglete av oss). Men vi har også rett til å reagere og jeg syns ikke noen av oss har gått på så veldig personangrep.Vi hadde rett og slett litt problemer med å skjønne hvorfor noe slikt ble gjort. Jeg skjønner at du ikke mente noe vondt og hvem hadde trodd at moderator ville reagere å raskt, når de aldri gjør det ellers. Det eneste Jeg håper er at neste gang du er uenig i hvordan et forum blir brukt, så hadde det vært kjekt om du kunne lagt inn et hint der før du ba om å få det slettet. Jeg syns du virker som ei hyggelig jente når jeg har lest litt fra andre tråder du har skrevet. Jeg håper at du kan legge dette bak deg, slik vi har gjort og kose deg videre inne på dib. Må også få si at selv om det ikke virker som om noen har støttet deg direkte, så syns jeg de har det. DEt har de gjennom å holde seg til faktisk sak og ikke til person. De har flyttet fokuset fra deg og over til oss og våres sak og på den måten faktisk skjermet deg veldig bra. Dette vitner om at folk faktisk bryr seg om deg! Det syns jeg du bør ta med deg videre når du tenker på denne saken. Til slutt babyonboard tusen takk for den støtten du har gitt oss i kampen om nytt forum!!! Det har vi satt pris på at du gjorde! Alt i alt så hadde vi kanskje ikke fått et nytt forum så raskt, hvis det ikke var pga alt dette oppstyret og all den støtten vi har fått inne fra modne foreldre. Dette ble kanskje litt langt og kronglete skrevet. Jeg vil bare igjen si tusen,tusen, tusen takk for all støtte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dere virker som en fantastisk gjeng alle sammen!
Millapril Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Signerer på denne, bra skrevet Aprilsmurf!
Bellen^2 Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Jeg signerer denne helhjertet, godt skrevet aprilsmurfen:) Vi er veldig takknemlig for all den støtte vi har fått herfra så til phantomet, Babyonboard ;-), Reveenka, tonetrollet, Attpåklatten :-), Dailis, (0= attpåklatt "en gogutt" =0), Snulder, Maud, Gummelillan, dritgrei hei hei!, Superlis og aries69 og alle andre som har støttet oss: Tusen, tusen takk for all støtte! Vi er en koselig jentegjeng som er veldig nye i mammarollen og kommer til bruke dette forumet til noe positivt. Har dere lyst så er det bare å svinse innnom oss og hilse på Stor takkeklem Ellen
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Bra skrevet aprilsmurfen, er helt enig. Nå er jo alt såre vel og vi har fått oss et eget forum vi kan leke på. Dere må gjerne komme og hilse på oss :-) Som andre har sagt før meg så er vi vanligvis en veldig rolig og grei gjeng som ikke liker så mye drama, men det tok litt av det her. Håper vi kan legge alt bak oss, og at det ikke er noen vonde følelser noen steder. Takk skal dere ha alle sammen :-)
hypersusmor Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Jeg har tydeligvis hypersuset veldig og har gått glipp av hele debatten.
Dailis Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Så flott at dere fikk nytt forum, gratulerer!!!!
Gjest Skrevet 27. april 2007 #7 Skrevet 27. april 2007 så fint at dere endelig fikk et sted å skravle =) hipp hurra for det ;o)
Natteravnen* Skrevet 27. april 2007 #8 Skrevet 27. april 2007 Flott! Gla for at enden på visa vart veldi bra!, og gratulerer med nytt forum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå