tjoa Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 De har det på bil-utstyrsbutikker i alle fall. Du minte meg på at jeg skal på Torshov bilrekvisita og kjøpe det i dag! Har sett det der, koster 3-400 !
Baby Hilde Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Kommer litt ann på hvor du bor, men jeg har sett det på Barnas hus (alnabru) og Fru Lyng. Tror merket er Be safe.
Mamman t Maren og Marlene Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Dæm har d på de fleste butikka der dæm selg barneutstyr. Feks: barnas beste, barnesikringen, barnas hus osv... D anbefales!!!!!!!!!!!!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 jeg vil oxo anbefale dette bilbelte .. som tidligere nevnt.. de selger beltet i de fleste butikker hvor det selges barneutstyr... finner dem ogsaa hos bilbutikker.. Beltet fungerer veldig bra for meg... ikke minst foeler jeg meg mer trygg om det skulle skje en ulykke. men beltet er svaert komfertabelt, selvom det ikke ser saa veldig sexy ut hehe.. ser litt ut som om du har en bleie paa. men man blir fort vant til den :D Og den er ekstremt behagelig.. :D
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 huff litt surrete idag.. ser jeg sitter aa gjentar meg i innlegge.. hehe :P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå