Gjest Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 For en fin opplevelse.. Jeg var jo på ultralyder med mitt første barn også, men hadde helt glemt hvor fantastisk det faktisk er å se den lille spiren for første gang.. Alt så ut til å være i skjønneste orden, babyen var fin og vi fikk se at både hjertet slo, at den drakk fostervann,hjernen, magesekken, en sterk og fin ryggrad og alt mulig.. Det var så gøy:-) Åhh, alle dere som har ultralyd foran dere, gled dere, det er en flott opplevelse!
line_n & sara Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 så gøy! skal på min første ul på mandag! Og tiden gåår såå sakte!!
attpåklatt!! Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Så koselig!! Er så godt å vite at det står bra til.. Fikk du ny termin? Klem!!
Gjest Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Jada, fikk ny termin, så nå er den endelige terminen min 23 september. Ble faktisk satt to dager frem, så det betyr at jeg er 18+6 idag:-)
attpåklatt!! Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Så kos med rett vei.. hehe! Da satser vi på at vi føder den helgen.. eg har termin om fredagen og du om søndagen!! Det blir en bra helg!! Lykke til videre!! og nyt følelsen fra dagen i dag! Eg kjenner det enda.. SÅ beroligende å ha vært på ul!!
Gjest Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Jepp, jeg skal nyte følelsen:-) Den er herlig! Vi får håpe vi føder den helga ja, vil i alle fall ikke gå noe over.. Lykke til til deg også, vi kan jo følge hverandre litt her inne vi da, siden vi er så nærme i termindatoer.. Ha en strålende fin dag, det skal jeg:-)
mamsen2snart3 Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Hei,hei-hei. Får jeg også være med? har min egen termin den 24.september( bim 26sept). Er ei voksen dame på 37 år, har en datter på 8. Nå ny mann og ny baby. Vet ikke hva det blir enda. Skal ikke på ul før den 10.5 pga lang ventetid på a-hus(lørenskog). Dere da? hvor skal dere føde? første barn? koselig om dere bor her nede. Ellers blir det uansett gøy og følge dere fremover. LYKKE TIL VIDERE! Vi har en fin tid foran oss.
Gjest Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 Hei mamsen2.. Så gøy med flere som har termin rett rundt hverandre, så går det an å følge hverandre litt og muntre opp litt innimellom om dagene skulle bli lange og tunge.. Jeg bor i Fredrikstad, og skal føde der.. Er mitt andre barn, vesle jenta vår er 3 år i august, og gleder seg til å bli storesøster:-) Lykke til til deg også, stas med liten baby:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå