Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Lurer på hvor mye dere gir deres babyer 7-8uker??? Og hvor ofte? Min Baby er nå 7 uker, veide 5800gram ved 6-ukers kontroll. har vel litt å si for hvor mye mat de krever.... Hvor mange flakser i døgnet? Og hvordan gjør dere når dere blander MME? ett måltid om gangen eller flere? Jeg har blandet til ett døgn til nå, og porsjonert på flasker og oppbevart de i kjøleskapet. Håper på svar. Er helt ny når det gjelder MME
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Min baby er 7 uker. Hun får ca hver 3 time. Da drikker hun ca 120 ml. Om natten får hun sjeldnere. Hun får vel ca 6-7 flasker i døgnet. Jeg blander for hvert måltid. Man skal ikke blande pulveret i melken på forhånd. Du kan jo måle opp vann og helle i flasken på forhånd og oppbevare dette i kjøleskapet. Når babyen skal ha mat blander du i pulveret og varmer opp i vannbad. Jeg bruker ikke micro til å varme opp MME. Lykke til:-)
Lykkelig! :) Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 min sønn på 7 uker spiser ca 100-120 ml 6-7 ganger i døgnet. Han veier ca 4000gram. blander MME når han skal ha mat. Har varmt vann på termos og kaldt vann i kjøleskapet. Så blander jeg det til en lunket blanding og har oppi pulveret. Enkelt og raskt. Når jeg er på tur har jeg kaldt vann på flaske og varmt vann på termos. Det er ikke like enkelt å finne info om flasker og MME som amming og MM Jeg anbefaler deg og se på denne siden : http://www.flaskeposten.org/ Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå