Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Hva gjør jeg galt?? babyen min på tre uker sutrer heeele dagen! han sover ikke mer enn et par timer fra kl 8-9 på morgenen til rundt 4-5 på ettermiddagen! Jeg vil bare gråte... Nå har han grått så mye at han er fri for stemme!!!!! Vær så snill å hjelp meg!!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 sover han fra 8-9 om morgen til 4-5 om ettermiddagen,synes ikke jeg du skal klage,det er jo kjempelenge!!
*shehasmyheart* Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Å dette kjenner jeg igjen ja. Huff. Det er så slitsomt! kan han ha luft i magen? Får han rapt etter måltidet? Da snuppa mi var på den alderen sov hun mye mer enn det din gjør. Er jo faktisk ganske vanlig at de sover en 20 timer i døgnet faktisk...ikke alle da;) Kan jo være han er trøtt og bare ikke får sove... Kanskje prøve en tur i vogna? Husker også at ho skreik seg helt hes. Det er så vondt så vondt for en mor. Håper det roer seg. Trøsteklem:)
*shehasmyheart* Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Da tror jeg du må lese en gang til. Det står et par timer fra 8-9 til 4-5 på ettermiddagen;) Ikke at han sover alle de timene:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 for det første,babyer sover ikke lenge om gangen,max 4t,hvertfall her i huset. Er han sulten,får han nok mat, mm,eller mme? er han plaget med luft,enten ene eller andre veien som ikke kommer ut? Hvis han ikke er sulten med allikavel viser tegn på at han vil ha mat,så prøv å gi han en smokk,de aller minste smokkene siden han bare er 3uker, kanskje han bare rett og slett har et stort sugebehov,og da må du ikke la han bruke deg som smokk,da blir du fort sår og øm på brystene,og du sliter det ut. lykke til.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Ikke alle babyer er sovebabyer, mine har definitivt ikke vært det. Her soves det kun 1-2 timer hele dagen, dvs helt til kl 20 når knøttet legges for natta. Vet hvordan du har det, ja. Roer han seg når han får mat? Jeg sitter av og til med puppen ute hele dagen, får ikke gjort annet. Prøvd å trille lang tur? Det hjelper her. Nå sover det lille marakkelset søtt. Håper det ordner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå