Gå til innhold

svigers..

Anbefalte innlegg

Skrevet

må "syte" litt over svigers her..

de bor ca 20 min unna oss og vil gjerne se barnebarnet så ofte som mulig, og det er helt fint det, MEN

de gidder nesten aldri å kjøre hit, så det blir til at vi må dra dit hele tiden.

Ikke at det er noe stort problem, men det bare irriterer meg litt.

Har sagt at de gjerne må komme hit å trille hvis de vil, sa kan de samtidig avlaste meg litt også, men nei da..

Er jeg urimelig..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er du absolutt ikke! Har det sånn selv! Alltid jeg som kjører til svigers, mens de har vært hos oss alt i alt 4 ganger på min datters 9 måneder gammle liv!

Skrevet

Hei har sviger mor 50 meter unna oss...å tro meg det er slitsomt....hun følger med på alt som skjer borte hos oss... Sambo synes det er helt greit for han går bare ut å begynner å mekke på bil eller noe sånt..når moren kommer ...så sitter jeg der på timesvis me svigermor...kunne gjerne tenkt meg å hatt svigermor 20 min unna jeg da.....

Skrevet

Noen syns kanskje jeg er " dum/barnslig" ,men her bor sviermor ca 2 km unna. Hun har sagt maaaaange ganger siden fødselen for 7 1/2 mnd siden at hun skal komme å trille på snuppa.Slik at jeg kan få slappe av. Men hver JÆVLA gang har det vært en eller annen unnskyldning så hun har enda ikke trillet den turen nei. Så når hun ikke gidder å komme hit,gidder ikke jeg dra dit. Sånn er det bare. Har hun ikke mer interesse for barnebarnet sitt klarer tuppa mi seg fint uten henne.

Så.....prøv å la vær å dra dit. Nå kan de komme til dere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...