Gå til innhold

reven.... nå er det LUNCH!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg hengt ut en vask, satt på en ny

og ryddet vekk et evigvarende puzzlespill.... (det gjorde litt vondt, men det er verdt det... vi kan jo bare begynne på nytt ).

ryddet i gangen og vasket litt gulv.... men jeg er slett ikke ferdig.

Men uansett vettu reven, så funker denne tråden på selvfølelsen også..... nå har jeg jo faktisk på trykk at jeghar gjort mange ting. Det ser bedre ut når jeg presenterer detaljene i opprydninge, da føles det som om jeg har gjort noe, men jeg vet at jeg sikker ikke burde sankke om det en gang, men rydding er altså det aller aller kjedelligste jeg vet om, så jeg skulle gjerne kunnet trylle eller noe.

tryll trll.... det er det vi driver med er det ikke????

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er så flink, så flink!

Nå skal jeg slutte å telle glass og utøve litt husarbedisteknikker her..

Skal først ta meg en tur i vaskerommet. Dersom jeg kommer inn. Deretter skal jeg og dette liker jeg dårlig rydde litt i skapene oppe på loftet. Mye tøy som må pakkes vekk for våren og noe skal frem.. kjedelige greier. .Så skal jeg lage middag, dvs assistenten min kokken Toro tar seg av bragdene på kjøkkenet i dag. Storesøster er også kommet hjem og er lykkelig over å få mate travelbabyen..

Dette tror jeg blir en fin ettermiddag!

Skrevet

Flinkflinkflink!!!

Det funka veldig bra, det her - jeg fikk gjort en hel masse som jeg nok ikke hadde satt i gang med ellers i dag - jeg var så kjeeeeiiiiii!

Så da jeg hadde hentet i bhg i formiddag, tok jeg med hele banden og dro til Strømmen Storsenter hvor vi spiste pommes frites og drakk brus(skjer en gang hvert jubelår), og så dro de tre største revungene og lekte halvannen time i det flotte bemannede lekerommet de har der, mens jeg tuslet rundt med revegullet og gjorde egentlig ingenting.

Men revegullet derimot gjorde en hel masse i bleia, så vi måtte på Fru Lyng og skifte, samt kjøpe nytt fra innerst til ytterst....den bleia var _fæl_!

Så hvis noen så en unge iført kun bleia mens hun satt i vogna si inne på Fru Lyng i dag - så var det vårs.....

Nå er det blitt sol og deilig vær, og tid for middag!

Takk for husmorlaget i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...