StineMor_2007_ Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 er 16 uker på vei men føler meg ikke gravid.. min samboer sier jeg har fått litt mage men jeg syntes ikke det. tenker ikke så mye på at det kan gå gale men siden ikke magen vokser mener jeg.... noen fler som er overvektige som føler det samme??? jeg har jo sett spiren på ul i uke 11 da så alt bra ut og hørte hjerteslagene på fredag.. men er litt engstelig
Gjest Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Hvor ofte går det bra: 5-8 uke 89,2% sjanse for at det skal gå bra 9-12 uke 93,8% sjanse for at det skal gå bra* 13-16 uke 96,3% sjanse for at det skal gå bra 17-20 uke 98,9% sjanse for at det skal gå bra 21-24 uke 99,3% sjanse for at det skal gå bra ** 25-28 uke 99,8% sjanse for at det skal gå bra *dersom hjerteaktivitet er påvist, er faren for abort enda mindre. 96,3% sjanse for at det skal gå bra =) neste uke 98,9% sjanse for at det skal gå bra =)
Gjest Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Hei. Er nesten like langt på vei som deg =) Er 17-19uker på vei. ( legen,jordmor & dem på ultralyd har litt vanskelig for og besteme seg) Jeg heller følte ikke meg spesielt gravid til og begynne med. Har ikke hatt noen av symptonene på at man er gravid. Tvilte til og med på om testen kunne ha vist feil. Har vært på ultralyd & hørt hjertelyd. Har fått maaase kommentarer at det vises veldig på meg. Har bare lagt på meg 2kg, Og jeg er en go del overvektig.. Plutselig etter jeg kjente de små hælige sparkene for 3uker siden så følte jeg meg virkelig gravid =) Det forandrer saken en god del for meg ihvertfall. Har du kjent spark da? Uansett,lover deg at følelsen kommer nokk skal du se
linemor2 Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Jeg er i uke 18 nå. Har hørt hjertelyd og vært på ultralyd. Det vises ikke på meg ettersom jeg har mye mage fra før av, men merker selv at den er større under polstringa, og hardere. Kjenner ikke konkrete sperk tror jeg, men litt bevegelse....???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå