Fabelaktiv Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Rachel Ray - er hun kjent for noe eller er hun "bare" Rachel Ray fra showet sitt???
Gjest Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 sitter å ser på showet du også eller?? he he. aner rett og slett ikke. har ikke hørt om henne før jeg så det showet jeg..
Fabelaktiv Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2007 jepps - mens jeg nyter en baguettpizza lunch
Gjest Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 ååå det hørtes godt ut.. nettop kommet fra jordmor jeg så det er nok ikke lenge før det blir lunch på meg heller
Fabelaktiv Skrevet 26. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2007 Så bra... mat må man ha- gikk det bra hos jordmor da? var det kanskje bare vanlig undersøkelse - går ikke til jordmor jeg - gidder ikke, har så bra lege
Gjest Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 går annen hver gang jeg da.. har verdens søteste jordmor. bare helt vanlig kontroll ja. lille gutt har det så bra atte. he he han tok et skikkelig rundkast akkurat i det hun målte magen min så hun skvatt skikkelig..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Vet ikke hvem hun er, men hun er litt "to god to be true" av og til synes jeg. Husker engang hun fortale om de flotte hverdagsmiddagene hun disket opp med til familien og alle vennene som pleide og komme på besøk hverdag og spise middag.
@nne p@ l@nne Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 @nnonyme @nne som postet det siste inlegget vist. Ikke meningen det!!
Gjest Skrevet 26. april 2007 #9 Skrevet 26. april 2007 he he et god tegn på at hun ikke har en vanlig jobb i alle fall siden hun har tid til å ha masse venner på middag på hverdager..
@nne p@ l@nne Skrevet 26. april 2007 #10 Skrevet 26. april 2007 Hun presiserte at det var veldig enkle retter siden hun var busy, busy He, he setter veldig pris på at mine venner ikke stadig stikker innom her for å spise middag i hverdagen jeg da:-)
Gjest Skrevet 26. april 2007 #11 Skrevet 26. april 2007 hos oss er venne middager forbehold helgen.. i uke dagene skal familie tilverelsen nytes. ha ha ja ja det er jo bare meg,samboeren, pus og lille gutt i magen da men vi er jo en liten familie for det
Fabelaktiv Skrevet 26. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. april 2007 hun virker så dus med disse kjendisene også - kanskje hun tidligere jobbet innen produksjon??? *spekulerer*
Gjest Skrevet 26. april 2007 #13 Skrevet 26. april 2007 det kan jo være.. aktiv dame i alle fall. blir stressa her jeg sitter godt planta i sofaen jeg..
@nne p@ l@nne Skrevet 26. april 2007 #14 Skrevet 26. april 2007 Man er jo ganske sliten etter jobben da så det er jo ikke så rart. Har liksom nok med å finne på hva jeg skal servere gutta her i huset. Og er ikke alltid jeg serverer middag med omhu og kjærlighet må jeg si. Huff er nok litt negativ nå da. Jeg står i hverfall ikke ferdigsminket og glad med de deligste retter hver dag familien kommer byksende inn døra:-)
Fabelaktiv Skrevet 26. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 26. april 2007 Da har jeg googlet henne og hun er kokk. Har gitt ut litt bøker og sånn... gidder ikke lese mer - da er det greit!!
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 26. april 2007 #16 Skrevet 26. april 2007 En som tror hun er kjempe flink italiensk kokk... legg merke til.. at hun bruker beef stok eller veggi stok i alt.. buljong, ferdigbandet.. på papp kortong.. Man klarer vel å lage mat uten det? hehe Hun lager jo bare enkel mat! greit nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå