Bergene Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Ja nå er dagen her, men ingen tegn til fødsel =(. Er livredd for å gå helt til de setter meg i gang. Men min mor og ene søster måtte det, og min andre søster gikk 9 dager over. Så må nok gå gravid en stund til jeg også desverre =(. Hvordan går det med dere andre som har termin i dag da?
Haddy Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Hei hei! Jeg har også termin i dag. Men tror ikke at det kommer til å skje noe med det første i hvertfall. Har masse kynnere, men de har lurt meg før Er utrolig utolmodig da.. Fikk 5 dager før termin forrige gang, og hadde håpt på å slippe å gå over tiden hvertfall, men det ser ut til at jeg må belage meg på det.. :/ Skal til jordmor i morgen Forrige fredag hadde jeg 1 cm åpning og var moden. Håper det har skjedd noe siden da!! Lykke til da!
Bergene Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2007 Nei det er ikke lett å være tolmodig nei! Får håpe kynnerne dine tar seg opp og blir til vonde rier, hihi =).
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Krysser fingrene for at det skjer noe for dere snart. Hadde selv termin for 9 dager siden og sitter i skrivende stund å ammer min 18 dager gamle prinsesse... Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå