Gå til innhold

Nå jenter, hvordan går det.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

må si det er lite liv her assa, veldig synn.Med oss er alt kjempe bra, gutta vokser og trives.Skal faktisk til hs etterpå.Pga tv1(lucas) de trur kansje han kan være litt stiv i nakken fordi han ligger veldig mye til den ene siden.....Nå tenker jeg de veier rundt 5 kg snart....Og det er jo kjempe bra:) Håper alt er bra med dere andre også....

hilsen oss tre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er også alt bare bra. På 4mnd kontrollen veide Niklas 6500g og Marius 6300g så de begynner å bli store. Nesten litt slitsomt for nå ruller de over på magen men, kommer ikke tilbake så de blir jo så sinte.

Går også til fysioterapi med gutta da de bare har sett en vei.Spesielt Niklas for han har vært litt klemt så hode er veldig flatt på den en siden og da blir det at han blir liggende på den siden.Men nå er de blitt veldig fine vrir seg godt begge veier.

Skrevet

Ok.. Gikk kjempe bra hos fysterapauten idag her også, viser seg bare at han har fått seg en favoritt side så nå må vi bare trene her hjemme med og prøve og vise han at han har en side til. Veide de idag også og Lucas veide 4785 og william veide 4765.... Så de er forsatt veldig like i vekt!! ;) Og er 55 lange så de for nok høyden til pappaen sin ja..... Ligger bilder av de ute på nicket mitt om du vil ta en titt.

Skrevet

Hei!

Sånn var det med mine jenter også. Måtte noen timer på oppfølging hos fysio pga litt stive til ene siden i nakken - kom av den trange tiden i magen sa barnelegen. Vi har ikke vært hos fysio siden de var ca4,5 mnd og de er fortsatt veldig mobile i hode/nakke nå. Godt å få hjelp tidlig!! de er forresten nå 6,5 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...