Gjest Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Det er jo sjeldnere kontroller nå enn før, men på et tidspunkt skal man vel fortsatt gå annenhver uke, og så hver uke den siste måneden? Når starter man å gå annenhver uke, noen som vet?
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 jeg er i uke 32 nå, og skal begynne med hver 14.dag nå. Hadde kontroll nå på tirsdagen og skal tilbake 8. Mai;)
Gjest Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Ok, takk for svar! Jeg var til kontroll nå på mandag og skal tilbake 7. mai:-)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Når har du termin forresten? Jeg har 18. Juni og skal føde på Ahus.
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Jeg fikk også beskjed fra jordmor at når jeg kommer til neste kontroll (i uke 32) skal jeg begynne å gå hver 14. dag.
har fått lita pia Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 jeg har forsatt bare en gang i mnd og er 33 uker...hm
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Hm, da hadde jeg ringt opp til lege/jordmor og spurt...fastlegen min sa at "alle" skulle sjekkes hver 14. dag etter uke 32.
æsj altså! Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 jeg var på kontroll i uke 32, skal ikke tilbake før i uke 36. Tydelig forskjellig fra lege til lege. jeg er 2 gangs fødende, mulig det kan være en grunn....
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 26. april 2007 #9 Skrevet 26. april 2007 Ja kanskje det er derfor..jeg er førstegangsfødende:) Mulig de har tettere oppfølging av de som er det.
lbhu Skrevet 26. april 2007 #10 Skrevet 26. april 2007 Jeg er også førstegangs, men går kun til kontroll en gang i mnd... Var sist på kontroll i uke 32, neste kontroll er jeg i min 36. uke. Kanskje kontrollene blir oftere etter det, det vet jeg rett og slett ikke.
Mamman til Tiril Skrevet 26. april 2007 #11 Skrevet 26. april 2007 Jeg var på kontroll hos legn i går, var da akuratt 32 uker. JM ville ikke at jeg skulle vente 4 uker til neste, så satte meg opp om 3 uker. Er vel siste mnd som blir litt oftere.. Etter det skjemaet vi fikk så.. Men syns det er lite jeg altså... Var bedre sånn det var sist!!! t-22.juni
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 26. april 2007 #12 Skrevet 26. april 2007 Jeg trodde mye av årsaken til hyppigere kontroller var fordi sjansen for svangerskapsforgiftning og sånn øker, jeg...Er dermed ingen grunn til at 1.gangsfødende skulle hatt tettere oppfølging da?? Men jeg vet ikke, altså. Blir litt redd jeg da for jeg er 2.gangs og er mer nervøs for at ting skal gå galt denne gangen! Uæææ
Dokkå* Skrevet 26. april 2007 #13 Skrevet 26. april 2007 Jeg er førstegangsfødende i uke 35, og skal ikke før i uke 37 og da er det en mnd siden sist. Kjenner på meg at det kanskje kunne kommet en ny kontroll snart, bare for å få høre at alt er ok.
Annika & Smulen Skrevet 26. april 2007 #14 Skrevet 26. april 2007 Ser ut til at det er litt forskjellig praksis rundt om. Jeg var på kontroll uke 32 og 36, skal nå i uke 38, og ukentlig etter det.
Gjest Skrevet 26. april 2007 #15 Skrevet 26. april 2007 Jeg er andregangs og i går sa legen min at jeg skulle på kontroll hver 14. dag. Er 32 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå