Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt det allerede? Jeg begynner å bli litt nervøs, jeg... Det er jo faktisk ikke så mange helger igjen - og det blir garantert ikke helgen før bryllupet - har andre planer da. Noen som har mistanker eller ideer om når og evt hva de kommer til å gjøre med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gifter meg 23. juni og har ikke hatt ennå nei. Har en liten mistanke på dato(vet sambo sin dato, og tar bort arb.helger o.l), men kan bli overrasket der. Håper bare de ikke tar helga før bryllupet, det blir litt håpløst synes jeg. Har ikke anelse på hva de vil gjøre med meg, men har blitt lovet at det ikke blir en dag med bare utdritning. Storgleder meg jeg, tror det blir bare gøy og koselig. Tror forloveren min kjenner meg så godt:-)

Skrevet

Har ikkje hatt det, men føler det nærmer seg... Har ein følelse om at det blir allerede no til helga, men aner i grunn ikkje... Er veldig veldig spent, men trur dei har laga til ein kjekk dag med minst mulig "utdriting" :)

Skal rapportere på mandag hvis eg får rett i mine mistanker :)

Skrevet

Lykke til :o) Jeg skal også skrive en rapport her når mitt er overstått...

Skrevet

Jeg merket at det var noe på gang sisst helg, men tenkte at det var jo to hele måneder til bryllupet. Men det var ikke tvil om at noe skulle skje, for forloveden min er elendig til å sjule ting! På lørdagen ble jeg plutselig dritredd!! Hadde aldri forventet den reaksjonen for jeg gleder me så veldig! Men da de to besteveninnene mine kom inn i stua, så viste det seg om at de skulle ta meg med på overraskelses-spa, utenom bryllupet! Kan tro jeg koste meg! De er bare så utrolig snille! Nå er jeg veldig spent på neste overraskelse da! ;o)

Skrevet

Mente jo utenom utdrikningslaget da... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...