Gå til innhold

30+ treff 9. mai

Endelig ny spire i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper alle kom med nå....

-Seier & Glede og Matteo

-Lykkebarn og mathilde

-Samsyn og Camilla

-Bellen & Sebastian

-Sanasol & Mia

- aprilsmurfen

- Endelig spire i magen og Benedicte

- Millapril og Erica

- *jente 070407* & Mathea

- Rødtopp75 og vesle Josefine

-Tussi og Maja

- Måken og vesla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir treff nummer 13 i rekken etter det aller første 6 sept. 2006!!

Jaggu ikke verst!!

Skrevet

Det er slettes ikke dårlig! Jeg husker første gangen da det bare var deg og meg, vi lurte på om de andre hadde sett oss og tenkt at vi var for fjerne til å vanke med hehe. Heldigvis ble det flere etterhvert, men vi sverget jo på at selv om det bare skulle være oss to så ville vi fortsette.

Glad vi møtte opp selv om vi begge vurderte på hver vår kant å droppe det, var skikkelig nervøs jeg :-)

Ville ikke vært foruten denne gjengen gjennom graviditeten med alle de rare spørsmålene og ikke minst nå som vi har våre små med enda flere spørsmål :-)

Skrevet

He he... Det var bra dere to stilte da! Jeg var nok såpass fjern i begynnelsen av graviditeten at jeg ikke fikk med meg at det var startet en slik gruppe før etter at det første treffet var over. Men jeg er glad Samsyn tok initiativ, og at dere ikke ga opp pga dårlig oppmøte første gang!

Jeg har hatt stort utbytte av denne gjengen, både i forhold til masse sprøsmål, og å ha noen å snakke om graviditet og baby med som aldri går lei:-)

Skrevet

Nå skal ikke jeg ta på meg æren for å ha startet treffene. Det var ei anna som tok initiativet, men hun møtte aldri opp på noen av treffene.

Er utrolig glad for at jeg var tålmodig og ventet i det lengste på at noen skulle komme. Var like før jeg stille og rolig smøyg meg ut fra Egon, da ei litt stressa jente spurte servitøren hvor bordet til barn i magen var.

Han var på vei til å sende henne opp i 2 etasjen, men samtalen fant sted rett ved bordet mitt, og nysgjerrig som jeg er så tyvlytta jeg hehe.

Glad for det ja, for klarte å avverge turen hennes opp i 2 etasjen.

Vi satt der da jeg og Sanasol og skravlet i 3 1/2 time, superkoselig. Fant tonen sammen med en gang og avtalte at vi skulle helt klart gjenta treffet.

Og etterhvert så har flere og flere blitt med, og vi er nå en super gjeng!! Er sååå glad for at jeg tok sjansen på å møte opp første gangen og at vi fortsatte treffene. Har fått svar på mange rare spørsmål. Funnet ut at det er ikke bare jeg som lurer på til dels syke ting hehe

Og så utrolig koselig nå som knøttene har kommet, venter på smurfen da, og vi fortsetter å møtes.

Man kan vel kalle det en tradisjon med 3 ukers intervaller? hehe

Skrevet

Må bare signere på innleggene over og si meg skjønt enig i at det er supert med disse treffene. Har så stor glede av å treffe andre i samme situasjon og ikke minst dele gleder og spørsmål! Det er jo bare så hyggelig at alle barna snart er på plass også! Gleder meg til neste treff allerede!

Skrevet

Hei

Ja jeg gleder meg alltid og synes de tre ukene imellom går veldig fort. Neste gang har jeg til og med bedt mamma ta ett ettermiddagstog fra Kristiansand så jeg får vært med dere på treff. Kan jo ikke gå glipp av det:)

Gleder meg til vi ses om litt.

Skrevet

-Seier & Glede og Matteo

-Lykkebarn og mathilde

-Samsyn og Camilla

-Bellen & Sebastian

-Sanasol & Mia

- aprilsmurfen

- Millapril og Erica

-Tussi og Maja

- Måken og vesla

- Eple og lillejenta.

Gleder meg.

Skrevet

-Seier & Glede og Matteo

-Lykkebarn og mathilde

-Samsyn og Camilla

-Bellen & Sebastian

-Sanasol & Mia

- aprilsmurfen

- Millapril og Erica

-Tussi og Maja

- Måken og vesla

- Eple og lillejenta.

- Kasr og Nore

Gleder meg veldig, mitt første treff som mamma :) Skal bli morsomt å se dere igjen!

Tenker allerede nå på hvordan jeg skal komme meg dit...ta trikken alene? OJOJ, går vel bra det, vi får øve litt sammen med pappaen på forhånd :)

kasr

Skrevet

....dytter denne litt opp jeg....

Skrevet

Kan desverre ikke komme. Jeg skal på kurs, og svigermor ska vare barnevakt for første gang! Men håper vi kan komme neste gang! Kos dere!

Skrevet

Vi skal prøve å komme. Har besøk av mormor, men satser på å kunne snike oss ut litt :-)

Seier & Glede og Matteo

-Lykkebarn og mathilde

-Samsyn og Camilla

-Bellen & Sebastian

-Sanasol & Mia

- aprilsmurfen

- Millapril og Erica

-Tussi og Maja

- Måken og vesla

- Eple og lillejenta.

- Kasr og Nore

- Linerla 72 og lillegutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...