2 gutter og 1 jente Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 frem til naa har alle i familien og andre jeg har moett sagt at jeg maa forberede meg paa aa gaa godt over tiden fordi magen staar enda saa hoeyt og bla bla bla...og jeg har jo proevd aa slutte aa tenke paa termindatoen (som er om 3 dager) men saa i gaar gav ogsaa jordmor inntrykk av at her kan det nok bli leeeenge til foedsel. blir litt lei meg da, gleder meg jo saann til aa se gutten min. huff...hver gang jeg ser at disse som har termin etter meg fyker inn til sykehuset en etter en blir jeg misunnelig. aesj..... Det hjelper jo ikke at alle spoer hver dag om jeg kjenner noe....og naar jeg sier nei, saa sier de, nei, jeg regnet jo ikke med det da! dette blir nok en kjip dag!!!! syte syte Og ja, jeg veit det er mange som har det verre og som er paa 10 dager over tiden....men det vil jo jeg ogsaa bli noedt til sikkert!
Mia_I Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Kjedelig beskjed å få, når man gleder seg sånn til å se den lille... men du får prøve å slappe av og trøste deg med at i den store sammenhengen er ikke feks ei uke så mye :-)
2 gutter og 1 jente Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2007 nei, det er jo ikke det. Jeg vil jo bli mamma snart uansett, men dagene er saa lange naa, og uansett hvor mye jeg proever aa ikke tenke termindato og overtid og alt dette...saa greier jeg det ikke. det gaar ikke. :S Maa finne noe annet aa fokusere paa.... noen ideer?
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Huff da - ikke moro å være trist alltid. Min erfaring sist var at det var lenge å vente (gikk 11 dager over), men jo flere dager som gikk så visste jeg at det ikke kunne blir fler en 14 i hvertfall. Så da roet jeg meg etter hvert og tenkte at dette kan jeg jo ikke bestemme uansett. Og - så fort jenta mi var ute så tenkte jeg ikke et dugg på de 11 dagene :-) Lykkke til!
Mia_I Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Skjønner det, man går jo bare og venter... Prøver å ikke tenke for mye på det selv, i uke 36, men er vanskelig! Nå begynner man jo gjerne å blir ferdig med det som skal gjøres og fikses også. Prøver istedet å få gått litt tur, lunsja med venner, lese, se film... er jo ikke så mye "fornuftig" jeg har ork til. Men dagene rusler da avgårde på et vis :-)
2 gutter og 1 jente Skrevet 26. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2007 ja...det er jo sant. det blir jo kortere ventetid uansett dag for dag... men hadde jo vaert hyggelig om han bare kunne kommet naa da..............
Bergene Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Har det helt likt Lykkelita. Har termin i dag, men dumme dumme meg var sååå sikker på at hun kom til å komme før termin, hadde det liksom på følelsen :-P jada... Så jeg begynte å vente for fult for to uker siden. Det skulle jeg ikke ha gjort!!! Men nå har jeg innsett at jeg helt sikkert bare må gå helt til de setter meg i gang om 14 dager =(. Det ligger i fam å måtte det.
2 gutter og 1 jente Skrevet 26. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2007 ja... er visst saann i min familie ogsaa! Stakkars oss! hehehe maatte dra med gubben for aa faa litt troest i lunsjpausen hans. Bare holde meg og si at dagene skal gaa kjempefort fremover. det hjalp da litt! Naa skal jeg spise en sjokolademuffin til troest! hehehhe Har du proevd med sex da? Jeg er visst immun mot sex, faar ikke en eneste liten kynner av det en gang jeg.... hehehhe
stormgutt + soljente Skrevet 26. april 2007 #9 Skrevet 26. april 2007 Ingen kan si sikkert når det skjer. Det kan liksågodt skje i natt som om to uker selv om alle tror noe annet. De fleste får ikke noe særlig forvarsel. Greit å være forberedt på at en må gå litt over, men ikke psyk deg selv ned med det. Lykke til!
EGFO Skrevet 26. april 2007 #10 Skrevet 26. april 2007 Hei! Jeg skjønner deg så inderlig godt.... Jeg er fem dager over termin og går og venter noe fælt jeg og... Men nå har jeg begynt å tenke på at det kan jo uansett ikke være så mange dager til jeg har lille tulla mi i armene mine likevel... Er mest redd for å måtte bli satt igang, har så lyst på en naturlig fødsel denne gangen. Lykke til!
2 gutter og 1 jente Skrevet 26. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. april 2007 ohh....ja, det er jo ikke noe vits i aa drive aa psyke meg selv ned. Er jo ikke det jeg proever paa da, men det blir vell gjerne resultatet likevell. Vet liksom ikke helt hva jeg skal fukusere paa lengre....er saa laast i babymodus at det er litt skremmende. hehhe Men merker naa for foerste gang ilopet av svangerskapet disse hormonene alle snakker om...kjenner meg deppa og lei. Vil helst bare holde senga hele dagen og ikke ha besoek eller snakke i telefonen for alle bare maser om det skjer noe likevell og snakker om at det nok vil bli ettpar uker til aa vente+++ De mener det jo ikke vondt i det hele tatt, men akkurat naa vil jeg jo ikke hoere saant. akkurat naa er det eneste jeg vill at foedselen skal sette i gang.
MomInUSA Skrevet 26. april 2007 #12 Skrevet 26. april 2007 Det kan skje fort da, selv om du ikke kjenner noe paa forhaand. Jeg var overbevist sist at jeg ville gaa over tiden, for min mor gjorde det med oss. Jeg kjente ikke noe til kynner, rier eller noe jeg - skjoennte ikke helt hva det var. Var hos legen fire dager foer temin, ingen tegn til aapning, men hadde modnet litt (om legen la medviljen til). Legen proevde aa romstere litt der oppe for aa faa fart paa modningen og aapning. Legen hadde ikke noe tro paa at det skulle bli snart. Neste morgen gikk foster-vannet plutselig uten varsel og uten rier. Saa man vet ikke hva som skjer foer man kommer dit. Man maa bare ta det som det kommer, og ikke mist motet. Det skjer nok noe snart skal du se :-) Lykke til iallefall!!
2 gutter og 1 jente Skrevet 26. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 26. april 2007 Jeg haaper virkelig du har rett da. skal ta med gubben ut aa gaa tur etter middag og etterpaa skal han faa bli med opp paa soverommet. selv om jeg ikke merker at noe skjer saa kanskje... men kjenner liksom at det taerer paa....det er bare rothus her (holder paa aa pusse opp) og jeg greier ikke rydde og vaske eller noe, saa blir sikkert ikke mindre deppa pga det.
Gjest Skrevet 26. april 2007 #14 Skrevet 26. april 2007 Slapp av kjære deg. Plutselig kommer nurket ditt. D er jeg helt sikker på Når du minst venter d, braker d løs, og du angrer på at du noen sinne hadde sex, mens du ligger der og stønner av smerte Neida, nå tuller jeg bare med deg. Men snart snart kommer bebisen, og du blir verdens lykkeligste.
2 gutter og 1 jente Skrevet 26. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 26. april 2007 hehehe ja, jeg kommer sikkert til aa kjefte og smelle og legge all skyld paa den stakkars gubben min! huff...faar forberede han litt paa det. ja, snart skal jeg bli verdens lykkeligste! da blir det min tur, og det blir nok flott! takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå