Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Hva gjør dere med babyen..? er dere på gulvet men h*n hele tiden, eller lar dere h'n ligge litt for seg selv? Hva ligger de oppå på gulvet? min ruller og åler seg så masse at han ligger sjelden på teppet, men på parketten rundt..
Gjest Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Prøver å veksle litt vi.. han får ligge litt alene på magen og leke.. synes dette er kjempegøy.. går rundt i sirkel og bakover.. roper og skriker av glede.. så litt på fanget mitt, så litt i vippestol, så stå litt.. (Dette er toppers, men mamma begrenser tiden litt her pga beina..) og litt rygg.. men dette er kjedelig.. ruller seg fort til mage... liker å bli sunget for min da.. så her er det ro ro ro min båt, ro til fiskeskjær, humpetitten osv..... (ang magen.. litt teppe og litt parkett.. ligger jo sjelden på teppet, men det smaaaaaker godt da.. )
Vildur Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Her prøver jeg å variere litt, lar han ligge alene og leke når han vil det, men er mye på gulvet sammen med ham og triller ball, etc. Det er ikke alltid det er like populært å leke alene, men jeg gjør alt jeg kan for å oppmuntre til det, slik at han kan utforske og underholde seg litt selv også. Tror det er viktig både for ham og meg! Han sitter også litt i vippestolen (veldig lite, egentlig) og endel på fanget. Vi ser i bildebøker, synger litt og tuller (kiler og herjer:-)). Dessuten ligger han litt i vogga si og leker litt innimellom. Jeg har en stor gymmatte som er veldig fin å ligge på, har også et lammeskinn og noen tepper som brukes mye. Han verken åler eller krabber ennå, men roterer rundt sin egen akse og er tydelig ivrig på å prøve å bli mer mobil. Gleder meg til han begynner å åle/krabbe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå