@nne p@ l@nne Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Er i uke 23 nå og tenker mye på navn. Vet at noen ikke bestemmer seg før etter barnet er født, men jeg har liksom alltid hatt navn til babyen lenge før den er født. (alltid og alltid da har jo bare to barn fra før av) He, he litt fordi da kan jeg fortelle tidlig hva jeg har bestemt meg for, og da kan ingen ta navnet før meg!! Og hvis de gjør det så er det i hvert fall ikke jeg som har stjålet navn!!
Gjest Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 hei. er 26+6 nå og vi bestemte oss for navn med en gang vi fikk vite kjønnet vi. hadde et jente og et gutte navn klart på forhånd. det er en liten gutt i magen min og skal hete mathias.. he he sant det der men at det er greit å ha navnet klart for da kan ingen stjele det. men jeg personlig ville aldri ha tatt navnet som noen andre jeg kjenner hadde tenkt på da.. syns det er litt feil
@nne p@ l@nne Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2007 Nei det er det jeg heller aldri ville ha gjort, så derfor er det greit å ha kommet på navnet først:-) Mathias er et fint navn da! Har en kusine som har det navnet på et av barna sine!!
Gjest Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 hva har du tenkt på nå da?? veit du hva det blir??
@nne p@ l@nne Skrevet 26. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2007 Det blir en gutt. Tror det blir Sigurd :-)
Gjest Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 det er et skikkelig søtt navn. har dere oppkalt deres etter noen?? er vel ikke mange som gjør det om dagen tror jeg
@nne p@ l@nne Skrevet 26. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2007 Nei ingen oppkalling her i gården. Vi har litt spesielle navn bakover på familietreet og de som er fine er allerede brukt. Er ikke noe spesiell tradisjon for å oppkalle i familien heller, så ingen reagerer på det.
Gjest Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 ikke hos oss heller.. veit at hvis vi skulle ha kalt opp måtte det ha blitt far samborens side hvis ikke hadde faktisk svigermor blitt sur så da bestemte vi oss for å finne et navn uten om. det første hun spurte om når vi fortalte henne navnet var hvem fra min side det var fra.. hun blei litt mere blid når vi sa det ikke var etter noen vi kjenner i det hele tatt.
*RutIetutt* Skrevet 26. april 2007 #9 Skrevet 26. april 2007 Jepp - etter mye frem og tilbake ble vi endelig enige både med hverandre og oss selv;o) Det blir Milla:o) Liker å ha navnet klart - det hadde vi med Tobias også. Syns det er koselig å kalle babyen ved navn så tidlig som mulig, jeg;o)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 26. april 2007 #11 Skrevet 26. april 2007 Vi bestemte oss tidlig for ett jente- og ett guttenavn...Og da vi fikk vite kjønnet på ordinær ul var d jo enkelt... D bor en liten Leah inni magen min Synes d er skikkelig koselig å kalle henne m navn allerede jeg...
elfmade Skrevet 26. april 2007 #12 Skrevet 26. april 2007 Er 24+noe og har en liten Sander i magen. Kunne gjerne bestemt navn med en gang grav testen var positiv men samboeren trengte mer tid til å bestemme seg....eller bli enig med meg;) Nå er det i alle fall klart og det er hyggelig å kunne kalle han ved navn allerede. Også tror jeg det er veldig bra for 4åringen vår, blir liksom noe litt mer håndfast for henne. Og det trengte hun for hun ville minsann ikke ha noen lillebror!
Lykkeliten og jeg Skrevet 26. april 2007 #13 Skrevet 26. april 2007 Vi har ikke bestemt oss 100% enda, men det er store sjanser for at det blir Benjamin. Synes det er så søtt ) Får ikke kalle han for Kasper eller Jonathan, hehe. Synes Sander er veldig fint og, men det er visst flere her inne som har bestemt seg for det )
fairy Skrevet 26. april 2007 #14 Skrevet 26. april 2007 Vi har noen navn som vi skal velge blant, men vi aner vel begge at vi er litt uenige, så har latt den debaten ligge til nå, hehe!
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. april 2007 #15 Skrevet 26. april 2007 Vi har ikke klart å bestemme oss ennå. Er bare i uke 18, men jeg ville gjerne hatt navnet klart allerede. Det er ikke det at vi er uenige eller noe, men vi klarer bare ikke komme på noe. Kanskje det blir lettere når vi har vært på ultralyd og sett den lille og kanskje fått vite kjønnet også.
Skurvelurven Skrevet 26. april 2007 #16 Skrevet 26. april 2007 Vi har bestemt oss for at barnet skal få Helene som mellomnavn hvis det blir en jente. Hun får da det samme mellomnavnet som svigermor og svigermors (avdøde) mor. Svigermor er 69, og er gammel nok til at hun ikke er slitsom påtrengende, men ung nok til ikke å være superkonservativ. Siden jeg (og min kjære) er veldig glad i henne, tenkte vi av vi kunne glede henne dersom det blir en jente.
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 27. april 2007 #17 Skrevet 27. april 2007 Måtte bare skryte litt altså.... dere har nevnt tre av navnene jeg har på barna mine.. Dere har gooood smak altså, hehe.. Her i gården har vi ei lang liste med navn, men er ikke helt bankers på noen av dem enda... Dvs, jeg inbiller meg vi har halve jente-navnet klart da, hehe. i familien min har alle jentene dobbelt-navn, så det blir dobbelt om jeg får jente.. Lilja-"ettellerannet" er favoritt så langt.. :-)
JonathanTheamamma Skrevet 27. april 2007 #18 Skrevet 27. april 2007 Hvis det blir gutt så blir det en liten Casper - klarer ikke bestemme oss for jente-navn. Sist gang hadde vi bestemt oss for Victoria, men det ble en liten prins, og nå har vi gått bort fra det navnet... Er ikke så lett!
Cybermom♥ Skrevet 27. april 2007 #19 Skrevet 27. april 2007 Sigurd er et veldig fint navn! Gutten vår heter det... Vi får jente nå. Ideer om navn? Noe som passer til Sigurd.
Poteto Skrevet 27. april 2007 #20 Skrevet 27. april 2007 me har funnet navn, det fant vi ut tiligt.. før uke 16 hehe..
milla<har født>:) Skrevet 27. april 2007 #21 Skrevet 27. april 2007 Vi har to navn vi tenker på, Aurora eller Rebekka, men klarer ikke helt å bestemme oss. Noen tips?
Hege33 Skrevet 27. april 2007 #22 Skrevet 27. april 2007 Aurora har jeg også tenkt på for det er d ingen vi kjenner som heter og ikke minst syns jeg det er veldi fint =) Men holder også en liten knapp på Amalie og Eileên...guttenavn har vi enda ikke klart å finne, men det er jo ennå lenge igjen, blir vel enig før dåpen =)
~La luna~ Skrevet 27. april 2007 #23 Skrevet 27. april 2007 Neste bestemt Har 2 navn, Jenny og Ronja. Det blir garantert en av de to, men tviler på vi bestemmer før hun er ute Er uke 24 nå. Skulle d være en gutt, er navnene Gabriel og Isaac. Har en Christoffer fra før Etternavn er det verre med.. Hehe, både samboer og jeg har to "særegne" etternavn eller hva det heter, at alle i Norge som heter det er i familie med oss. På hans side er det bare 2 i Norge som har etternavnet, siden han er fra Argentina. Mitt er det 30 stykker som har, men alle er min familie. Min sønn, som jeg har fra før har mitt etternavn. Hm.. men vi blir vel enige..
plumsing Skrevet 27. april 2007 #24 Skrevet 27. april 2007 Har en stor gutt imagen som skal hete Morten Matias:) Han oppkalles etter morfaren og farfaren sin. Har ei jente fra før som heter Sylvia Sophie. Hun er også oppkalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå