Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Baby på 1 år, har feber 38.3 og er litt slapp. Antakelig etter vaksine i går, samt fire tenners frembrudd. Kan jeg ta henne med på butikkesenteret?
Gjest Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Hvis du skal gå der lenge, så hadde ikke jeg tatt med meg baby`n min. Det hadde vært annerledes hvis allmenntilstanden var fin, men siden baby`n er slapp, så hadde jeg blitt hjemme.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 I slike tilfeller er det jo allmenntilstanden som er avgjørende. Men jeg hadde nok utsatt den butikkturen om det hadde vært mitt barn. Hvis det er en reaksjon etter vaksinen så er hun sikkert bedre allerede i morgen )
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 jeg ville holdt meg hjemme.... stakkars babyen - slapp og masse inntrykk??? nei , ikke bra for barnet det
energica Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Jeg hadde reist, vist det er noe du trenger. Er jo almenn tilstand som teller.. Den e rjo ikke høy, og som du sier, tok vaksine i går, er nok derfor.. Kan ikke bli helt hysteriske heller da..
Ingen_nick_ledig Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Hadde tatt henne med hvis du skal på f.eks Rema og kjøpe middag. Hvis du bare skal på senter og kikke, hadde jeg utsatt det til hun var bedre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå