Gjest Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Skal hente dem bare jeg får lønning.... hehe! Gleder meg veldig til å se dem ferdig gravert inni og greier. Det skal stå hans navn "hjerte" mitt navn i min og i hans skal det stå mitt navn "hjerte" hans navn i hans ring. Et punkt til å krysse av på listen i alle fall )
♥Snulder Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Deilig med alt som er unnagjort! Har ikke sett på ringer enda vi...
Gjest Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Når gifter dere dere da? Vi har ikke så lenge igjen nå... 2 juni, altså 37 dager igjen (nesten på telle-timer stadiet nå...hehe). Vi bestilte ikke ringene før for en uke siden, så det går raskt med inngravering i alle fall.
♥Snulder Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Å vi har gooood tid.... gifter oss i midten av august!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Det er så spennende! Vi har også bestilt ringene. Men våre kommer ikke før om 3-4 uker. Gleder meg som en unge!
Gjest Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 ...glemte at det selvfølgelig også står bryllupsdatoen inne i ringene våre også, da ;o) 2.6.2007
Peyton Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 Vi har og nettopp henta våre ringer! Det var så gøy å se dem ferdig og så er det jo deilig med alt som er unnagjort:) Jeg ser på de hver dag så jeg må nok få de polert igjen før bryllupet, spesielt siden det ikke er før 11 august:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå