Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Hadde et innlegg for litt siden om et brudepar som skulle ha med seg sin 8 mnd.. slik gikk det: Hadde knerten på armen opp kirkegulvet: grin når de kom fram til stolene og over til mamma (bruden).. så gikk det vel ca ok.. Middagen: starten gikk ok, så ble han trøtt i 20 tida og sutret. måtte underholdes av farmor/far, mormor/far under første del av middagen. Gikk bra fram til røykepause. Da fikk han pysj og reiseseng ble plassert bak brudeparet, vræl, litt ro og vræl.. toastmaster begynte å snakke høyere for å overdøve. Endelig sovnet han og middagen gikk bra. Mot slutten av middagen var det vræl igjen og det fortsatte til kaffen..Så skulle en gjest synge.. Alle dører inn til rommet gjestene befant seg i måtte lukkes og vræl igjen.. så brudevals (uten barn!) og videre var knert hos mamma og pappa.. våken.. gikk greit en stund.. kaka gikk greit og så var det at brudeparet bar han resten av kvelden, ikke noe søvn fram til 02. sovnet i armene på far bærende.. Gjestene ble til slutt vant til å overse/høre en skrikende baby.. (ingen barnevakter og ikke barnerom med babycall her.. kanskje et tips til andre??)
Gjest Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Stakkars liten da... Skjønner jo at det blir problemer når man ikke får barnevakt. Familie og venner er vel i bryllupet... Er jo ikke rart det ble en del sutring. En 8 mnd gammel baby skal jo helst legges ved 19 tiden...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Om jeg skulle ha giftet meg på den måten ,hadde jeg heller latt være å gifte meg. Eller ventet til den lille ble større. Er gift selv og er veldig glad for at det ikke var noen små der. (ingen "fikk" lov til å ha med barn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå