Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 lillemor må puppes i søvn hvær gang hun skal sove,er så slitsomt... hun er 6 måner gammel. hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Har ikke puppet jr her men.. går jo an å prøve: grøt til kvelds? Flaske med mme? Moset frukt? Sutt?? Må nok noen dager til med avvenning men... ta en helg hvor far er hjemme og prøv uten pupp til kvelds kanskje??
Gjest Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Det med at de "må" puppes i søvn er vel mer en uvane vi selv lager for barnet vårt. Jeg holdt på sånn selv... Måtte til slutt være "hard" og få en stopp på det siden jeg ble dønn sliten av å amme i timesvis før han sovnet. Det vi begynte med var at jeg ammet til kvelden (maks 30 min), også kom pappa`n opp og la han i senga. Ble det noe sutring og gråt så gikk pappa`n opp og trøstet så lillegutt ikke skulle lukte meg og puppen. Dette gjorde vi noen uker før jeg prøvde å legge han selv igjen. Det fungerte veldig fint:)
Hanne og Jo Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Vi roer ned babyen før han legges med rolig lek på gulvet. Så når han legges i kurven sin pludrer han for seg selv til han sovner. Han er da god og mett og fått ny bleie. Det kan være han sutrer litt, men da gir vi ham smokk, vi tar ham ikke opp.
Zupermam Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 hei hei! her har vi samme problemet:) Han er nå litt over 7 mnd. I går puppa jeg´n i søvn som vanlig, og så våkna han igjen ( som vanlig) etter 1 times tid. Da gikk pappa´n inn for første gang, for å roe ham ned. Han ILLSKREK!! hehe, i et kvarter tid før han stirret pappa´n sin rett i øynene for så å lukke de, snu seg bort og sovne. hehe:)) Så i kveld tror jeg at etter grøten og puppen, skal pappa gå inn på soverommet og legge ned arvingen, så tåler vi litt skriking. Det er lettere å tåle den også, når man hører at han bare er sint, og ikke sulten eller lei seg liksom. Lykke til, tror ikke vi kommer utenom et par kvelder med skriking:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå