Gå til innhold

Attpåklatt "en gogutt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så flott at du er her inne. Var redd for at konfirmasjonsforeberedelsestrollet hadde tatt deg!

Går det bra med konfen og alt det andre?

Møtte en mamma på vei til barnehagen i dag. Vi ble enige om å ikke stresse med konfen, som egentlig er kos.. Så heretter skal jeg bare kose meg..

Kose meg med duker, er ikke kommet den skvett lengre. Men nå er det bare kos...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe.....=)

her er summen av marerittet...

innbydelsene ble endelig laga,men ble uforståelige da vi skreiv di ut.3 forsøk,og i dag sender jeg innbydelser pr mld,og ringer rundt.....sent,men søren å....

pynt....ja,her blir det overpynta..jeg og eldste var på bytur å handla inn.lys,pynt,ja,alt mulig.å duker.årker ikke styre med mine.så da vi kom hjem syns konfjertn at det var feile farger !!!!! grrrr boff knurr......

han ville ha svart eller knall grønn som bunnfarve.jeg mente en blåfarve,så kunne vi bruke di andre fargene å piffe opp med....endte med at jeg må kjøpe grønne duker,og da må jeg også ha mer av alt det andre i andre farver....har sendt han på danmarktur,så han skal ikke få klage mer,hehehe

bunaden??? den henger fint i skapet den....skjorta å...gooood tid vel??

mat....tja,der kan det hende vi snur.at det ikke blir koldtbord...har ivertfall hørt på priser.men når vi ikke aner hvor mange vi blir,siden vi ikke har fått ut innbyelsene,så kan vi ikke bestille......gææh ;o)

ordner seg vel.men jeg gidder ikke stresse jeg.skal bestille kaker å serviettene er bestilt.kommer i god tid.

sååå,jeg er enig.skal kose oss,ikke stresse ;0)

han blir jo konfirmert uansett,så da så ;o)

Skrevet

Jeg blir nesten litt sliten av å tenke på konfirmasjonsforberedelser sånn rett oppi 17 mai, jeg - lykke til til dere som driver med dette akkurat nå!

Skrevet

Kjempe å høre nytt fra den kanten!!!

Innbydelser kan være noe herk. he, he,

Det ble litt styr med innbydelser her også. Ser faktisk at det ligger tre igjen her som ikke er kommet ut enda... Dattera mi skulle levere dem personlig, slik har det gått..

Heldigvis får jeg mulighet til å gi endelig tilbakemelding til cateringsselskapet noen dager før selskapet på hvor mange vi blir. Vi har bestilt middag, rett og slett. Dattera mi syns at det har vært så mange barnedåper her i huset med koldtbord. Det har ho for så vidt rett i:-)

Så det var feil med blått! Trodde det var en klar vinner blant guttene. Grønt er kanskje fargen i år? Fikk forresten bakoversveis for to år siden da nevøen min konfirmerte seg. Han hadde valgt rosa som gjennomgangsfarge...

Når det gjelder pynt og farger meldte konfirmanten seg helt ut her. Kunne ikke tvinge frem noen mening heller. Satsa på de hvite dukene mine + at jeg har kjøpt inn litt knallrosa lys og servietter. (Litt lei lys rosa ting her i huset... kjøper bare blå jenteklær for tiden:)

Akkurat nå prøver jeg å få oversikt over hva jeg har i skaper og skuffer av glass, bestikk og servise og hva jeg eventuelt må ut å låne.. Det er også en koseting!!!

Konfirmert blir de uansett og vi kan nyte forsommeren ekstra etterpå!!! Det er da vi virkelig skal kose oss.

Skrevet

ja di innbydelsene...grrrrrr =)

denne grønnfarva var sånn knall grønn.........tenkte også hvitt i bunn,med di farvene han ville ha som pynt osv..men neida,hehe

får huske å nevne det underveis,at jeg ikke er farveblind,men lar guttlarven bestemme...;o) i år er det jo inn med sterke knallfarver,desverre.....men får jo masse lys til overs da.blir greit å ha det...kanskje jeg kan gjemme di til jr bkal konfirmeres,hahahah

maten skal vi bestille.men vet ikke ennå om hva det blir...enklest er det vel med en rett.men han vil ha koldtbord.trodde han....snakk om at han kan bestemme seg...men vi har ennå noen dager å ordne det på da.

vi skal leie lokale,så jeg slipper å tenke på bestikk og om der er alt.for det er det =) det jeg må huske er å ta med alle ungene å konfirmanten,hahaha.hadde gjort seg å glemme han da =)

skal ha en laaaaang ferie etterpå ja.er noen år til neste konfirmasjon.men da blir det dobbelt....kan tenke meg det blir show ja.

Skrevet

Det er flott å ha en ung mann i huset som engasjerer seg og som ønsker å bestemme innholdet i konfirmasjonen sin.

Synes konfejenta her er likeglad. Det er liksom ikke noe stas med noe for tiden. Hun smilte vel et par minutter da bunaden var klar, ellers er ho lite opptatt av det som skal skje..og ganske sur for tiden: Det er vel de hormonene og mødre er noe av det verste som går på to bein.

Vi leier også lokaler. Får huset fullt av folk som skal bo her. Vi er jo mange fra før så en fra eller til...osv. Men da er det greiest å dekke et annet sted. Har fått låne borettslagslokaler i nabolaget. De har jo ingen servise eller bestikk, men er ellers greie lokaler siden det er så nære. Mulig vi skal ta kaffen hjemme. Trenger jo ikke bestemme det før samme dag:-)

Tenke seg til at du har to neste gang. Det blir jo dobbel glede og dobbelt arbeid?? Bare tuller! Faktisk veldig lurt med to på en gang. Slik ville jeg gjerne ha det, men i stedet blir det nesten år etter år etter år. Heldigvis først om noen år:-)

Nå må jeg kose meg litt til her. Er nesten ferdig med å telle stettglassa mine...

Skrevet

revenenka...du aner ikke hvor sliten jeg blir,hehe.sovna jeg,og sov i mange timer...tenker det blir greit til natta ja...not =)

travelmor.=)

han engasjerer seg lite egentlig.men når det gjelder dukene,ja da skulle han jammen meg "krangle" ;o)

gruer til det blir dobbel feiring...tenk deg,di kommer aldri til å bli enige om farver eller noe,hahaha.blir sikkert morro det ja.

er vel egentlig i boks snart.bare det vanlige stresset igjen her.sånn som rydding osv...kommer antagentlig bare en tilreisende hit.mamma kommer seg vist ikke ned.har jo vært to turer på kort tid her,så det skjønner jeg egentlig.men litt skuffa ble jeg.men vi får se.enda noen dager igjen =)

men jeg tror egentlig det er noe jeg har glemt i alt som skje her...skulle hatt huskelapper rundt omkring....

Skrevet

Tenker det var godt å sove litt. Du kan jo bruke natta til å skrive huskelapper. Det fungerer bra, nesten som å telle sauer. Du blir garantert trøtt, ha,ha.

Leit med mammaen din, at ho ikke orker ta turen. Ho drar vel kanskje litt på åra. Dere er mange selv og får sikkert en fin feiring uansett. Men det er alltid trist med dem som ikke er der.

Det kommer nesten ingen fra min familie, nesten bare min manns. Det synes jeg er litt dumt da. Samtidig som jeg gleder meg over dem som vil bli med å feire med oss...

Litt letta var jeg også for at ikke det kom flere overnattingsgjester:-) Kanskje like greit når alt kommer til alt, og konfirmert blir de uansett..

For morgendagen har jeg fått meg en genial plan, med god hjelp av deg, huskelapper. I morgen skal jeg lage huskelapper... Er du med? Du skal vel kanskje lage dem i natt:-)

Skrevet

var godt å sove ja =) er litt mye tull på kveldene,å så sitter jeg oppe lenge....er og blir nattmenneske jeg,,;o)

mamma er ikke så gammel,men har nesten ikke syn igjen.så der er det litt vanskelig.men grunnen er vel at hun var her både i barndåpen og begravelsen av gullet vårt.to turer på 14 dager ble litt dyrt.å som pensjonist så har man ikke mye å rutte med.men vi får se om lottokupongen slår inn,hehe¨

huskelapper ja....skal lage det jeg,hvis jeg husker det...blæh ;o)

må vel bli store plakater da,så jeg ser det,hahah

bare jeg husker det viktigste,konfirmanten,så skulle det vel gå bra.

gleder meg til serviettene kommer.har fått skrevet på begge navnene hans,og han liker ikke mellomnavnet sitt.tenker det blir "hevn" for det med dukene,hahahaa =)

du får skrive huskelapp til meg du.så jeg vet at jeg har fått med alt ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...