Gå til innhold

ja, da var det gjort også :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn, nå er jeg kommet et skritt nærmere bryllupet mitt :)

Jeg har reservert kirken og igår reserverte jeg lokalet. Så nå er det bare å vente til litt over nyttår, så kan jeg begynne å se etter kjoel også :) Skal ikke gifte meg før 16 august 2008, men det er veldig greit å være ute i god tid med kirke og lokaler syns jeg, vertfall her i byen. For i denne byen er det i august alt skjer, og da må man være for seg for å få ting til der man vil og når man vil :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte kjole 1 år før bryllupet. Deilig å være ferdig med det også i god tid:-) Lykke til med planleggingen.

Skrevet

Jeg driver å legger om kostholdet her, så jeg håper at til jul så er jeg et par klesstørrelser mindre :)

Skrevet

Spennende! :)

Vi skulle egentlig også gifte oss 16. august neste år, men så kom det noe i veien, så vi måtte utsette det 2 uker.

Hvilken kirke skal dere gifte dere i?

Skrevet

hellinor:)

samme dato som oss! en fin fin dato.

har oxo reververt kirke, lokale, kokk og servitører.for øyeblikket prøver jeg å finne en som skal filme under hele dagen.masse om må gjøres så det er godt å ha go tid så man kan nyte lanleggingen og ikke stresse.hvilken by er du fra? vi bor i bergen, men gifter oss på Lillehammer.

Skrevet

Bestill fotograf NÅ!

Vi ble nesten uten.... stress!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...