Gå til innhold

Tigergutt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt sånn ved femtiden våknet jeg av at fireåringen sto ved senga mi og ville ha hjelp til å kneppe igjen tigerguttpysjen, sånn at hun kunne leke karneval....

Og nå er jeg egentlig trøtt og burde ha lagt meg litt mens revegullet sover, eller i det minste ryddet litt i det verste bombenedslaget her - men det er jo ganske kult å dibbe litt også, da c",)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en ganske fin måte å gjøre dette på, vil du bli med?

Jeg gjør en ting, innom å kikke, gjør en ting til innom å kikke osv osv osv osv... da blir det ryddig uten at jeg merker det nesten.

:-)

Skrevet

OK; da stikker jeg en liten tur ut på kjøkkenet! Ta tiden på meg, da!

Skrevet

Hjelp, er det morgen kl 5 hos dere for tiden?

Skrekk og gru, det er aaaaalt for tidlig!

Kulere å dibbe enn å rydde - helt klart!:-)

Skrevet

Kuuuuult.......... not!!!!

Skrevet

Nå har jeg vært på kjøkkenet og ryddet opp etter frokostkaoset, oppvaskmaskinen går og neste post på programmet er å sette i gang en vaskemaskin og henge opp klær i gangen - ETTER atjeg har lest gjennom de nyeste innleggene siden i sta...

Joda, fem er altfor tidlig - og ungen fikk beskjed om å finne tilbake til senga si øyeblikkelig og uten å vekke den minste revungen! Men jeg hadde jo våknet, alt da - og det tar litt itd å finne igjen søvnen... c",)

Skrevet

Sånn, da er jeg gjennom alt og fortsetter med gang og vaskerom. Straks tilbake c",)

Skrevet

Denne tråden burde kanskje ha hett "Reveenkas huslige gjøremål " - men skitt au! Nå fikk jeg jammen hengt vekk masse ytterklær i gangen, og satt i gang en ny tørketrommel og vaskemaskin, samt tatt opp revungen som våknet. Langt igjen før det er strøkent, men hva er det det heter igjen: "Godt påbegynt er halvveis fullendt" eller noe sånt?

Litt fikk jeg da gjort, og nå skal jeg fortsette med litt smårydding ut dagen, så er det klart for vaskehjelpen min i morgen!

Skrevet

der ser du

dette går jo rett og slett unna!!!!!

jeg har dratt fram sofaen!!!! ha ha ha... det gjør man jo ikke, men det gjorde jeg, og hva fant jeg??? ikke no', nesten ikke støv en gang????? enten så har vi mus, eller så er det ikke så lenge siden det ble gjort.... men hvem kan ha gjort det????? (zzzzzzzzzzzzzvigermor kanskje))) Idon't know.... men men nå er det gjort, støvsuget og vasket..... også har jeg rydda sånn overflaterot all over the place, og satt på en av 10000000000 klesvasker som må vaskes i dag, men jeg har altså hatt pauser sånn ca hver 20 minutt

he he he

jeg tror vi kommer langt i dag jeg reven, hvis vi fortsetter sånn her!

Skrevet

Takk for inspirasjon og dytting - kan nesten ha et lite håp om at det kan bli litt årnings her i dag, nå ja! c",)

Skrevet

ja men du må ikke bli borte for jeg trenger å bli dyttet til det er ferdig, for vi får besøk klokken tre....

vi må heie mer!!! klar ferdig gå, nå begynner jeg på dritjobben på kjøkkenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...