Gjest Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Er det noen her som har planlagt når dere skal prøve på nr 2? Vi har en gutt på 5 mndr, og i oktober har vi tenkt å prøve på å lage en lillebror eller lillesøster til han:)
Zupermam Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 hehe, det tenkte jeg også, men bare vent litt du... den lille gutten din vil blir mer og mer aktiv:)... Hadde satsa på å "går for gull" nå jeg, for i oktober har dere mer enn nok med å henge fingrene i en gutt på 10 mnd:)
Gjest Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Jeg har lyst til å prøve på nr 2 nå jeg, men bør få meg jobb først... Lillegutt blir 1 år i mai, så hadde vært kjekt med ca 2 års aldersforskjell.
Snartbaby Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Jeg fikk min første august 2005 og satte i gang sommeren etter. Nå 19 april kom nr 2 og det kjennes helt riktig ut! det ble nesten 20 mnd mellom de, helt perfekt. Er glad jeg ikke fikk nr 2 før for det hadde vært slitsomt men nå er nr 1 så selvstendig, spiser selv etc og går i barnehage så alt går så fint!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Nr 2 var jo ikke planlagt, men kommer nå i september...blir 11 mnd mellom snulla og spira!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå