Gå til innhold

Er det ille å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

pante flasker for å kjøpe bleier til ungen sin? hva tenker dere om det?

er i en litt kinkig situasjon der ei "venninne" driver på sånn her.. er ubehagelig, men vet ikke om jeg kan gjøre noe.. og jeg har vel ik no med det, men det er jo en uskyldig unge oppi alt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om pengene fra flaskepant blir brukt til bleier eller brød eller noe annet er da akkurat det samme, så lenge ungen får det den trenger. Tror ikke jeg helt forstår problemstillingen.

Skrevet

Så lenge ungen får bleier er det vel ett fett om hun panter flasker eller betaler de med kroner!..

Skrevet

skjønner ikke helt problemstillingen jeg?

Skrevet

Spiller ingen rolle om man panter flasker i ny og ne blir jo penger ut av det å......mange flasker små gjør en sto å.............he he

Skrevet

har det noe å si? mener du at hun ikke har penger da til andre ting eller at hun sløser så hun er nødt å pante for å få bleier? det er en stor økonomisk omstilling å få barn, kanskje hun trenger litt tid til å få det til å få det til å gå rundt men så lenge barnet har det det trenger er det vel ikke farlig............

Skrevet

Hun resirkulerer og kjøper nødvendig ting til barnet sitt, æsj så uansvarlig!

Ja stakkars uskyldige barn...

Skrevet

her er det da snakk om at hu ikke har penger i det hele tatt, derfor panter hu flasker for å få råd til bleier. alle pengene henns går til røyk og kafe besøk.. osvosv.. klart jeg ikke syns d er no galt å pante flasker.. er jo ikke helt på trynet heller...

HI

Skrevet

Syns ikke resirkulering er dumt jeg, den dama er jo utrolig ansvrlig når hun tenker på MILJØET! Den som ikke resilkulerer er jo uannsvarlig, kremt........

Skrevet

Ja da må vel jeg begynne å bruke pantepengene på annet enn bleier og mat jeg også da. Må huske å betale i to omganger så ingen tror jeg bruker pant til babyen min

Skrevet

Skal man kaste pantelappen da? Jeg panter også flasker, hvem gjør vel ikke det? Og jeg bruker pantelappen når jeg betaler, selv når det er bleier med i handlevognen.

Er dette noe å bekymre seg over eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...