Gå til innhold

Noen som har noen gode råd om dette?? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn som bor hos meg 40%.... I februar flyttet jeg fra kjæresten min (ikke faren til sønnen min) som jeg hadde bodd sammen med i 3 år. Det var en del krangling, som blandt annet sønnen min overværte som gjorde at jeg flyttet.

Nå bor jeg i ny leilighet og kose meg med sønnen min alene når han er her ;) Og det går veldig bra, tror han synes det var fint å flytte....

Men nå har det seg sånn at jeg har møtt en ny mann ;) Vi er kjærester, men ikke helt offentlig ennå , pga sønnen min. Vi har vært sammen i 5 uker nå og kjent hverandre i 8 uker... Vi har det kjempe bra sammen og er allerede veldig, veldig glad i hverandre! Begge føler at dette er kjempe rett og ingen av oss har følt det på denne måten før, så vi håper og tror jo at dette er noe kjempebra noe ;)

Det jeg lurer på er hvor lenge jeg burde vente med å la sønnen min møte kjæresten min? Og åssen det burde skje... Tenkker jo oxo på HVIS vi i gang vil flytte sammen, åssen skal jeg takle det ift sønnen min. Og hvor lenge burde vi har vært sammen, og hvor lenge burde de ha kjent hverandre før en evt. sammenflyttning skjer?

Kanskje vanskelig å svare på dette, men blir veldig takknemlig for alle svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil først si atjeg har ikke vært i din situasjon, og uttaler meg derfor bare på bakgrunn av troing og synsing.

Du skriver ikke hvor gammel sønnen din er, men siden den forrige kjæresten ikke er far til barnet er det kanskje ikke føste gang han er oppi den situasjonen.

Siden du bare har sønnen din 40% av tiden har jo du og kjæresten god sjanse til å date uten at han trenger å vite noe. Jeg ville nok ha venta i hvertfall 6mnd-1 år før jeg involverte han noe mer.

Dersom dere flytter sammen så bruk god tid på å forberede barnet. Ikke spør så mye, men forklar på en enkel måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...