Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Hater å spørre om dette, da jeg egentlig vet svaret. Men får ikke meg selv til å ringe den forbanna legen. Har en fastlege som er grei nok, men føler når jeg er hos han at han bare jatter med meg. At han tror jeg ikke har venninner og bare har behov for å tømme meg litt. Men fakta er at jeg er sikker på at jeg har hjernesvuls. Har vært det nå 1 års tid. jeg er en som aldri går til legen så etter å ha mannet meg opp blir jeg møtte med bare tull. Spør hvordan forholdet til meg og sambo er, om jeg får nok søvn osv osv... Det eneste jeg vil ha er MR. Min bror har også hjernesvuls men han får "anfall" og ble derme tatt mye mere seriøst. Jeg tok en ahug med blodprøver sist og alt var toppers, men legen ville ha meg tilbake til en nervologisk test, der jeg må gå att og fram i bare bh og truse. Kan ikke skjønne hvorfor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så jeg møtte ikke opp til den timen og sitter her flere mnd og kjenner at det blir værre og værre. Hva gjør jeg, vil jo ikke til legen og vil bli tatt seriøst, men helst uten å mase, for det ligger ikke i min natur. Jeg blir oppgitt jatter med å går og snur meg ikke igjen. hadde det vært opp til meg kunne jeg fint levd slik jeg gjør nå, men føler jeg skylder barna og ta opp kampen. Men er så jævli lite motivert. Har vel egentlig gitt opp...............................
Gjest Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Bytt fastlege. Hvis du gjør det på nettet nå får du ny fom 1 mai. Dra til ny lege og ta opp kampen!!! https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do
børdi Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 gå til en privat lege.... Og hos nevrologen er grunnen til at du skal gå kun i bh og truse at de skal se hvordan kroppen beveger seg når du går, alt fra rygg, hofte, bein, armer osv.... Lykke til,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå