Gå til innhold

Amme bh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i all verden kan en få tak i gode ammebher med E cup som ikke koster en formue? Når en må opp i E cup er det jo ganske viktig med god støtte, og de jeg har funnet til nå er skikkelig myke og lite støttende. Den eneste som kjentes ok ut var triumph sin, men den er jo bare blonder, og det klør noe så jæ.....! Håpr virkelig ikke jeg går opp noe mer en en cup, for da blir det hvertfall håpløst å finne noe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du sjekka spar kjøp?veldig fine og gode der og de koster ikke noe mye eller.

Skrevet

Joda, dem e jo billige, men stoppe på D cup som så mange andre. Å det blir for lite...

Skrevet

Sjekk Cubus og Cubus sitt eget merke på AmmeBH. Mener å huske at de gikk opp til store størrelser, og de er veldig gode. Fikk god støtte på puppene også når man lå på siden i senga og ammet.

Med andre BH'er opplevde jeg bare at den "øverste" puppen bare falt ut av BH'en og da rant det jo melk ut av den og det var ikke spesielt behagelig.

Jeg skal i hvertfall kjøpe fler av de nå når jeg får mitt andre barn

Skrevet

Hadde tenkt å legge inn et innlegg om det samme. Har akkurat samme problem! Var på Sandvika storsenter i går for å finne noen. Men fant ingenting... På Kappahl har de bare til størrelse D. Litt merkelig, for når man er gravid er det jo ganske mange som går opp både en og to størrelser og da er det jo litt rart at de ikke har større en D. De eneste stedene jeg har funnet ammebh i E er på sånne dyre butikker. Er så kjipt å bruke masse penger på ammebh... Men skal sjekke Cubus, har ikke vært der. Andre gode tips taes mot med takk!

Skrevet

JEG FANT "TRIUPH" BHER PÅ CUBUS OG ELLERS NOEN PÅ MARINKA.

Skrevet

jeg kjøpte akkurat på en ordentlig undertøysbutikk, Hoff tror jeg den heter, ligger i trondheim. der hadde de e-cup. Og den var supergod, med spiler og greier (noe jeg ikke har funnet på så mange andre) og den var heller ikke så dyr som man skulle tro, 350 kostet den, som jo bare er 150 kr eller noe dyrere enn h&m og lignende. jeg synes i hvertfall det er verdt å investere i en god amme bh, dette er jo virkelig perioden i livet da puppene våre trenger så mye støtte og luksus som mulig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...