**Hege&Amalie** Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 hadde ikke gått opp noe ennå da jeg, men jeg har generelt gått opp lite eller ingenting før i svangerskap også... er i uke 31 nå og har gått opp 0,5 kg...
Mirakelungen Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 hadde gått opp 10 kg, har forsatt gått opp 10 kg i uke 33.1
Prinesesse Vil Ikke Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Eg har ikkje lagt på meg noe ennå... er 28+1, men det er jo pga at eg har hatt så pass mye å gå på fra før, rekne med at eg blir ein god del lettare når eg har født, ikkje at det gjere noge...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Heisan. Var hos legen i går og kunne konstantere 15 kg +......... Sist gikk jeg opp totalt 24 kg og trodde det var katastrofalt. Men neida alt forsvant i løpet av permisjonstiden for da var det mange lange og koselige turer med barselgruppa. Ser frem til det samme denne gangen. Jeg spiser ikke usunt, men er veldig glad i middag for tiden. Fikk også tilbakemelding fra legen at jeg bare kan ta det med ro. Jeg er i god form og babyen har det bra. Så til alle som bekymrer seg om vekta vil jeg bare si at man må ikke bli hysterisk, men kos deg med god og sunn mat. Må jo legge til at det er tungt for min lille kropp på 161cm å veie 75 kg som jeg gjør pr i dag, men jeg kan ikke se at jeg kan gjøre noe annerledes. Lykke til alle sammen.
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Er 28+3 i dag og har lagt på meg 3,5 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå