Zupermam Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Kid´n min er snart 10.5 kg, nå som sommeren har kommet har jeg lyst til å gå mer i skog og mark, ( hehe...) og kunne tenkt meg en god bæresele... har noen en å anbefale? Har hørt at babybjørns sele holder til 12 kg, og da varer den jo ikke lenge her i gården,,,
Sessa ruger igjen... Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Har bestilt meg ergo sele fra babyslynga.no. Har ikke fått den ennå, så vet ikke hvordan den funker, men den skal være veldig god for barn og voksen. Varer litt lenger enn Baby Bjørn og kan også brukes på ryggen.
mammaentiltrulte Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 ville ikke kjøpt babybjørn, er vond både for deog babyen. ergo er ser ut som et veldig godt alternativ til bæremeis, tar mindre plass , kan brukes like lenge og er bedre for babyen og sitte i. ellers så ahr du mej tai. kan se de på tettinntil sine sider. en asiatisk bæresele. har prøvd en på treff og den var bare helt fantastisk. kjente ikke tyngden av tuppa i det hele tatt og nå veier hun 8,5 kg. så skal bestille en i kveld.
somm@r Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Jeg bruker ergo selen min hver dag. Den er helt super. Kan ha han både foran og på ryggen. Blir ikke sliten i ryggen av den. Denne kan brukes opp til 4 år og det er jo en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå