Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer så fælt på om gutten min er litt liten - har fått noen kommentarer på det. Nå som han er 2 år og snart 4 mnd måler jeg han til ca 90 1/2 cm. Pappan er ca 181 cm og jeg er jo lang - 177 cm, så jeg synes jo det er litt rart om han skulle bli liten? Hvordan er det med deres gutter på samme alder? Hvor lange er de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye for høyden hans når han er så liten. Han vokser hverdag. Noen dager mindre enn andre. Plutselig en dag kan han skyte til værs. Ha litt tålmodighet, og la han vokse i sin egen tempo.

Skrevet

en uskreven regel, som ofte stemmer, er at du skal ta høyden når de er 2 år og gange med to, så får du høyden i voksen alder. altså da vil han jo bli like høy som faren sin.

snuppen min var 97 cm på to årskontrollen så da skal man jo tro at han bli 1.94 som voksen. pappan er 1.90 så det kan jo stemme det!!

Skrevet

Jeg er 164 og pappaen 190.

Småen var ca 90 (han sprellet og hylte under målingen) på 2-årskontrollen.

I følge legen har høyden stagnert litt pga. at han har vært mye syk, men dette vil sannsynligvis rette seg etterhvert.

(Han veier 10,9 og har 27 i sko, ender nok opp lang og slank med store føtter slik som pappaen).

Skrevet

min datter var 86 cm på toårs kontrollen!

Skrevet

Gutten vår var 93,5 cm på 2-års kontrollen. Pappan er 194 cm, så han blir nok også høy. :o)

Skrevet

Her var gutten ca 96 cm. SÅ det vil jo si han blir temmelig høy som voksen.

Men jeg og faren er 174 begge to. Hihi

Skrevet

Gutten vår er like gammel som din, og er 90 cm nå. Jeg er 172 og sambo noen cm høyere, så det står vel litt mer i stil her. Men barn vokser ofte mer i sommerhalvåret, så kanskje han vokser masse de neste mnd.

Uansett, ikke tenk på det!

Skrevet

Lillemann er nettopp blitt 2og 1 mnd og han er 98 cm lang, de fleste tror han er 3 år, pappaen og jeg synes dette er litt morsom da jeg kun er 165 og pappaen rett under 170 så han blir nok lengre enn oss ja.

Skrevet

Emilie var 88,5cm på 2-års kontroll og 11 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...