Gå til innhold

Overmadrass??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om dere skal kjøpe overmadrass til å ha over madrassen til sengen til babyen? Skal ha sprinkelseng og tenkte å ha den drykid overmadrassen, men er det nødvendig, kan de ligge rett på fibermadrassen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med forrige hadde vi ikke overmadrass, men nå har vi kjøpt en tynn fra jysk og har lagt et tisselaken under den. Vurderte også den fra Drykid, men syntes den ble litt dyr når vi likegreit kunne gjøre det slik som vi har nå... Fungerer på samme måte nå ihvertfall,...

Skrevet

vi har kjøpt dry kid. syntes den var dyr men madrassen vi kjøpte kan vi ikke ta av trekket å vaske... så da fant vi ut det var like greit... gullet har den konge sengen!!! sover ikke han godt så kan jeg godt bytte;) hehe

Skrevet

Vi har også kjøpt Drykid overmadrass til sprinkelsenga.....og det som er kjekt er jo at den blir veldig fin som madrass til reisesenga når man skal bort!

Skrevet

Vi har ikke kjøpt overmadrass, men har kjøpt en god madrass i senga og bruker tisselaken over den. Er jo ikke så mye tyngde i disse små kroppene, så er begrensa hvor mye madrass de trenger for liggekomfortens skyld...

Skrevet

Synes det er veldig kjekt med en tynn, vaskbar overmadrass. Jenta vår på 2 år har jo av og til hatt uhell opp gjennom tida, og da vasker vi kun overmadrassen i maskina. Vi har tisselaken mellom overmadrass og hovedmadrass (som er fjærmadrass, ikke vaskbar). Synes det blir litt klamt å ha tisselakenet rett under vanlig laken, er jo litt plast i dem.

Skrevet

Lurte litt på dette selv, jeg.. Skal ha snuppa i en vugge først og har ikke kjøpt noe overmadrass.. Kanskje jeg burde det likevel, da..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...