Gå til innhold

Var på 3D ul. i går. :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var utrolig flott, men litt surrealistisk å se babyen sin på skjermen sånn..hehe. Hun gjemte ansiktet sitt godt bak hendene og navlestrengern pluss at hun vendte seg bort...Men vi fikk lurt hendene ned littebitt og fikk et par søte bilder av fjeset.. Søte gode jenta, vår. :0)

Legen sa han kunne se at hun hadde spist godt..Hva betyr det..er hun tjukk, eller? Han beregnet fødselsvekt til å bli 3,6 kilo.. Er det mye?? Han sa jo også at hun var helt A4 og vokste veldig fint..så det er vel ikke så gæærnt, da vel??

Mannen min fikk forresten den bekreftelsen han trengte, så nå skal den ene veggen på barnerommet males gammelrosa, og vi skal bestille vogn med rød bag! Hurra! :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATTIS:-) Vi venter også en jente. 3D ul var bare helt skjønt, så morsomt å se tulla. Tror ikke 3,6 kg er mye, det er vel akkurat på gjennomsnittet:-) Han beregnet fødselsvekten til 4,5 kg til meg, men jeg ligger under på symfysemål, så tar det enda med ro:-)

Kos deg med bildene og vognkjøp. Vi har bestilt vogn med rosa på...skikkelig jentete!!!

Skrevet

Takk og grattis selv! :0) Må jo gjøre litt ut av kjønnet synes jeg. Vi får kose oss med rosa og rødt frem til de kan si ifra om de evt. ikke liker det selv..hehe. Gjennomsnittlig fødselsvekt er vel greit, ja. Skal vel klare å presse henne ut da vel..:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...