Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Hva betyr "in company"? jeg er ferdigutdannet, tatt 3-årig høyskoleutdanning, vet ikke helt hva jeg skal registrere meg som, men jeg er jo ikke student. Noen som kan hjelpe dumme meg?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 He he, var dumme meg jeg også når det gjelder akkurat det der.. ante ikke hva jeg skulle ta. Men tok "in company". Om du ikke er i jobb enda, skal du sikkert snart?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Hehe, godt å høre vi er flere:) Jeg er i jobb ja. Betyr "in company" "i jobb"?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Der kommer dumheten min inn, jeg er ikke sikker, men fant ikke no annet som passa! he he, men tror det er at man er i arbeid ja ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå