Gå til innhold

Registrering på facebook... (flaut)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr "in company"? jeg er ferdigutdannet, tatt 3-årig høyskoleutdanning, vet ikke helt hva jeg skal registrere meg som, men jeg er jo ikke student.

Noen som kan hjelpe dumme meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, var dumme meg jeg også når det gjelder akkurat det der.. ante ikke hva jeg skulle ta. Men tok "in company". Om du ikke er i jobb enda, skal du sikkert snart?

Skrevet

Hehe, godt å høre vi er flere:)

Jeg er i jobb ja. Betyr "in company" "i jobb"?

Skrevet

Der kommer dumheten min inn, jeg er ikke sikker, men fant ikke no annet som passa! he he, men tror det er at man er i arbeid ja ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...