Molait Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 satt å klasket med henda på matta og så ser jeg han har tatt en bit av den sorte gummin under. Setter i halsen og noe småhysterisk rister og klasker. Utrolig nok gjorde jeg alt rett i følge boka..hehe. (nå som jeg ser tilbake, greit å vite det sitter inne) Fikk ikke opp men den skled ned til slutt. Ikke farlig sånt? er sånn standard blå musematte fra Ikea. Det sorte bak. Biten var på str. med 2 erter så ser den nok i bleia;) Sessa...dersom plante ikke funker så test musematte...
Sessa ruger igjen... Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 DÅRLIG MOR!!!!!! Her sier du at jeg må slutte å sitte på pc'n og ta vare på barnet mitt. Hva med deg a??? HÆ???? Men godt å vite at musematte glir ned, blir kanskje litt mer fyll i magen av det enn planter (som at på til kommer opp igjen). Skal lagre dette til en annen gang. Forresten, tror nok ikke det er farlig. Er jo liksom ikke giftig på samme måte som kjemikalier og planter og sånn. Men det kan jo hende han kommer til å få litt vondt i magen.
Gjest Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Bra det gikk fint da Biten sklir nok gjennom systemet bare. Utrolig hva som kan passere gjennom tarmene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå